به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی ،محمدرضا سمیعی مدیر عامل این شرکت ضمن تشریح عملکرد  شرکت خواستارتعامل بیشتر با خانه سازمانهای مردم نهاد و غیر دولتی استان گردید ودر این خصوص گفت: فلسفه مسئولیت اجتماعی شرکت ها در زمره مفاهیم اخلاق کسب و کار مطرح است و به نقشی که شرکت ها درحوزه اجتماعی برعهده دارند مربوط میشود.

سمیعی گفت: کمیته مسئولیت های اجتماعی در راستای عمل به تعهدات خود نسبت به تعیین اهداف سالیانه اقدام می نماید و بنگاهها و سازمانها برای اینکه در کسب وکار خود موفق باشند باید مسئولیت خود را در قبال جامعه و تمام کسانی که تحت تأثیر فعالیتهای سازمان قرار میگیرند رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت اجتماعی با ورود خود، یک چارچوب حاکمیت اخلاقی را اضافه میکند که براساس آن،شرکتها به فعالیتهایی اقدام میکنند که وضع جامعه را بهتر نموده و پاسخگوی اجتماعی جامعه بوده و نسبت به توان و ظرفیت شرکت اقدام لازم به خواستهها و انتظارات جامعه دارد.

در پایان،دیگر اعضای کمیته نیز نقطه نظرات خود را بیان نمودند و اعضای هیئت مدیره خانه سازمانهای مردم نهاد و غیر دولتی استان ضمن تقدیر و تشکر ازعملکرد شرکت گاز استان مرکزی راهکارهای مناسبی در زمینه گسترش مسئولیتهای اجتماعی ارائه نمودند.