به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی وی در این رابطه اظهار داشت : آبرسانی سیار به این تعداد روستا به دلایل مختلف از جمله مشکلات کمی و کیفی آب ، سوختگی پمپ و حوادث دیگر انجام شده است.

مهندس عرفانی نسب مجموع سرویس های تانکر آبرسانی سیار  اعزام شده به روستاها را  بیش از 4 هزار سرویس عنوان نمود  و افزود : برای برخی ازاین روستا ها فقط یک سرویس آبرسانی اعزام شده وبرای 61 روستا تا 5 سرویس تانکرهای سیار اعزام شده است.

   مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از برنامه ریزی مدون و برگزاری جلسات مستمر ستاد پایش تنش آبی شرکت با حضور اعضاء ستاد و مدیران امور آبفا شهرستان ها طی سالجاری خبر  داد و گفت : در جلسات منظم  وضعیت تک تک روستاهای دارای تنش آبی استان  مطرح و برای آن راهکارهای مختلف از جمله آبرسانی سیار ، حفر چاه جدید ، اجاره چاه های کشاورزی ، انجام عملیات  مختلف عمرانی و .... مطرح و انجام شده است.

وی شهر تفرش را تنها شهر دارای تنش آبی در استان مرکزی در سال جاری عنوان نمود و بیان داشت: برای حل کمبود آب شهر تفرش کارشناسان و مهندسین آب و فاضلاب استان مرکزی طرح آبرسانی اضطراری از چشمه هفتیان به این شهر را ارائه دادند که بعد از بررسی های مختلف فنی این طرح مورد موافقت قرار گرفت و توسط شرکت آب منطقه ای استان مرکزی این طرح اجرا شد و آب مورد نیاز مردم شهر تفرش فراهم گردید.