به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، دکتر محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم بدترین جنبندگان را افرادی معرفی کرده است که اهل اندیشه نیستند گفت: دانشجو باید مسلح و مجهز به تعقل، تفکر و تحلیل باشد.

وی شرط دانشجوی ارزشی، ولایی و فعال در صحنه را قدرت تحلیل شرایط روز جامعه و به روز بودن وی دانست و افزود: باید توانمندی دانشجویان در ابعاد علمی و اقتصادی منشاء تحول در حوزه اشتغال و اقتصاد استان و کشور باشد.

مسعودیان راد مهارت آموزی و مشاغل دانش بنیان دانشجویان را بسیار ضروری برشمرد و تصریح کرد: از مقالات پژوهشی، طرحهای دانش بنیان و خلاقانه دانشجویان در سطح کلان، حمایت می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه باید زمینه بیشتری برای کارآفرینی و زندگی شایسته دانشجویان تحت حمایت این نهاد فراهم شود تأکید کرد: حامی ازدواج و اشتغال دانشجویان هستیم.

در این همایش سواد رسانه ای و فضای مجازی توسط یکی از اساتید برجسته دانشگاهی به دانشجویان آموزش داده شد و حاضرین در مراسم، مدرک معتبر این دوره را دریافت خواهند کرد.

در پایان این همایش دانشجویان نخبه و برتر تحت حمایت کمیته امداد استان قم در زمینه های علمی و ورزشی تجلیل شدند و مدیرکل استان با سعه صدر به سوالات دانشجویان پاسخ داد و دستور فوری رسیدگی به آنها را نیز صادر کرد.