به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی، مراسم تجلیل از بسیجیان وایثارگران اداره مخابرات شهرستان ساوه با  حضورسرهنگ دستجانی، فرمانده سپاه شهرستان وجمعی از کارکنان این اداره برگزار گردید.

بر اساس این گزارش مهندس مجیدی ،رییس اداره مخابرات شهرستان ساوه ضمن تقدیر از خدمات همکاران بسیجی  بویژه در دوران فراگیری بیماری کرونا اظهار داشت: بسیج صرفا یک نیروی نظامی ویا شبه نظامی نبوده بلکه یک تفکر ناب است که باعث ایجاد آرامش و همدلی در جامعه می گردد.

در ادامه این مراسم سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه شهرستان ساوه نیز از مجموعه اقدامات اداره مخابرات شهرستان ساوه درارائه خدمات و پیشبرد امور ارتباطی شهرستان و رفع مشکلات مربوطه تقدیر وتشکر کرد.

 در این مراسم تعدادی از بسیجیان به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند ودر پایان از15 نفر بسیجیان و ایثارگران شاغل در اداره مخابرات شهرستان ساوه با سابقه حضور داوطلبانه در جبهه به شرح زیر با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

محمد رضا عبدالهی ،علی اسدی عبداله مبصری، حسن عطاردی ،باقر معماریان،احمد مراد سلطانی، رضا عبدالهی، علی مختاری، ابراهیم صدقی، محمد مهدی منصوری نوری، محمد پرویز خانی، علی فلاح حسینی، ابولفضل مصباح ،حسین مولایی، محمد رضا جوانشیر وزیری و علیرضا غفاری