به گزارش اکونا پرس،

نرجس نیازمند پیش از ظهر جمعه در مراسم تجلیل از پرستاران در امامزاده موسی مبرقع (ع) ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد پر خیر و برکت حضرت زینب سلام الله و روز پرستار گفت: کادر درمان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت با آنکه از خطرات بیماری کرونا آگاهی داشتند اما سنگر دفاع را رها نکردند و با خطر انداختن جان خود از جان مردم محافظت کردند در تاریخ ماندگار است.

وی افزود: پرستاران جهادگران خط مقدم هستند. ارزش کار آنان به مانند جهاد رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ در برابر دشمنان است که با تلاش شبانه روزی خود در مبارزه با بیماری کرونا به پاسداری از جان مردم پرداختند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: جا دارد از همین جا از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمایم و جای کسانی که در این سنگر سلامت جانشان را از دست دادند و شهید را سلامت نام گرفتند را گرامی بداریم.

مسؤول امور بانوان امامزاده موسی مبرقع تصریح کرد: لازم است ذکر نمایم به مناسبت این روز فرخنده با حضور تعدادی از مسؤولان جمعی از خادمان امامزاده موسی مبرقع علیه السلام با لباس خادمی و با در دست داشتن پرچم حرم حضرت با اهدا گل و شیرینی ضمن عیادت از بیماران از خدمات کادر درمان و پرستاران بیمارستان فرقانی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.