به گزارش اکونا پرس،

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و تشکر از زحمات پژوهشگران این شرکت، بیان کرد: شرکت گاز استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین، از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی که از سوی همکاران و یا پژوهشگران و محققان خارج از شرکت ارائه می شود، استقبال می کند.

سید مصطفی علوی گفت: امور پژوهش این شرکت فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی خود را از سال 1383 با تاکید بر تولید پژوهش های کاربردی، ارتباط موثر و مستمر با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی آغاز نموده و با حضور اساتید مجرب دانشگاهی، طرح و پروژه های تحقیقاتی را با هدف رفع تنگناها، ارتقاء تکنولوژی و افزایش کارآیی و بهره وری فرآیندهای شرکت تعریف می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، مهمترین فعالیت های امور پژوهش را معطوف به حمایت و راهبری پروژه ها و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی، جذب و هدایت افراد نخبه وظیفه، انعقاد تفاهم نامه ها با دانشگاه ها و شهرک علمی و تحقیقاتی، مشارکت در کمیته های راهبری تعالی سازمانی، راهبری نظام مدیریت دانش، راهبری نظام پیشنهادها، نیازسنجی پژوهشی و راهبری کمیته مدیریت دانش، خلاقیت و نوآوری و اتاقهای فکر عنوان کرد.

مهندس علوی، پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی را در راستای پویایی سازمان ها بسیار موثر دانست و افزود: تمام سازمان ها در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات خود باید خود را با علم و تکنولوژی روز منطبق کنند.

وی، در ادامه با اشاره به فعالیت و پویایی همکاران این شرکت، گفت: پرسنل شرکت گاز استان به دلیل جوان بودن، برخورداری از تحصیلات عالیه و علاقه و اشتیاق در زمینه کارهای پژوهشی فعال هستند.

علوی، افزود: زمینه پژوهش برای همه کارکنان به ویژه افراد خلاق فراهم گردد، نظام پیشنهادات به عنوان مدخل ورودی ایده ها باید تقویت و برای این مقوله مهم که موجب پویای و نشاط سازمان هاست خط مشی و مسیر مشخصی تعریف گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر تجاری سازی  موضوعات پژوهشی گفت: در حال حاضر در حوزه گاز 99.5 درصد تجهیزات گازی استان در داخل کشور تولید می شود و در این خصوص دیگر نیازمند واردات نیستیم.

اصفهان- محسن راعی