به گزارش اکونا پرس،

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی ظرفیت ها و توان شرکت های فعال اصفهان در حوزه مدیریت کسب و کار، فراهم نمودن بستری برای شبکه سازی و هم افزایی کسب وکارهای مرتبط، ایجاد محیطی پویا برای حضور مدیران ارشد با هدف تامین نیازهای کسب و کار خود و فضایی برای تعامل و هم افزایی مراکز و شرکت های مشاور، تامین کننده، آموزش دهنده، ارایه کننده خدمات خواهد بود.

برگزار کنندگان دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان و شرکت توسعه ارتباطات پگاه اصفهان هستند.

(شرکت های کانون آگهی و تبلیغات) از جمله تهیه و تولید هدایای تبلیغاتی، ساخت تیزر و آنونس تبلیغاتی، عکاسی تبلیغاتی، غرفه آرایی و خدمات نمایشگاهی، گرافیک و طراحی امور تبلیغاتی، رسانه های پخشی، رسانه های چاپی، رسانه های فضای مجازی، رسانه های محیطی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

شرکت ها و واحدهای تخصصی چاپ و بسته وارد کننده دستگاه ها و تجهیزات، تامین کننده مواد اولیه، مشاوره تخصصی، )مراکز تخصصی مشاوره مدیریت کسب و کار ) مشاوره کاریابی، ثبت شرکت، ثبت نشان تجاری، امور مالی و مالیاتی، منابع انسانی، تدوین طرح کسب و کار، کارآفرینی، روانشناسی شغلی، تیپ شناسی شخصیت و نیز دانشگاه ها و مراکز آموزشی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار، انجمن ها و تشکلهای مرتبط با مدیریت کسب و کار از دیگر شرکت کنندگان دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار خواهند بود.

همچنین )مراکز تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ) راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی، طراحی و پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی، طراحی و ایجاد پلتفرم های دیجیتال، شرکتهای مدیریت بازرگانی و شرکت های مدیریت صادرات، مشاور بازرگانی بین المللی، شرکتهای بیمه، نمایندگی و کارگزاری بیمه، شرکت های دانش بنیان و شرکت های خالق و سازمانها و دستگاههای دولتی مرتبط با راه اندازی و توسعه کسب و کار نیز در این نمایشگاه شرکت می کنند.

بازدید از دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار برای مدیران کسب و کارهای صنعتی، صنفی، تجاری، تعاونی، دانشجویان رشته های بازرگانی، تبلیغات، بیمه، تجارت الکترونیکی، مدیران شرکت های دولتی مرتبط، مدیران انجمن ها و تشکل ها و علاقه مندان به راه اندازی یا توسعه و بهبود کسب و کار اثربخش خواهد بود.

خاطر نشان می‌شود، دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار استان اصفهان از یکم لغایت چهارم دی ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برپا خواهد شد و علاقمندان می توانند از ساعت 10 تا 18 در روزهای یاد شده از این نمایشگاه واقع در کمربندی شرق، روبه روی منطقه روشن دشت، نمایشگاه بین المللی استان اصفهان بازدید کنند.

اصفهان- محسن راعی