به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اکوناپرس، رئیس بازاریابی وفروش شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: این شرکت بر اساس رأی هیئت داوران و به دلیل توجه و تأکید بر مشتری مداری به عنوان یکی از مهمترین اصول مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیت های ارتباطی با کسب امتیاز بالا در ارزیابی های تخصصی انجام شده، موفق به کسب عنوان واحد مشتری مدار برتر گردیده است.

پیاده سازی و رعایت CRM در اصول مدیریت ارتباط با مشتری، ارائه راه کارهای ایجاد ثبات قیمت و حذف واسطه گری در جلب رضایت مشتری، افزایش جذب منابع سرمایه گذاری خارجی در فناوری پیشرفته، جذب و جهت دهی سرمایه با ارائه اطلاعات فنی و اقتصادی توسط دستگاه های ذیربط از محورهایی بود که در این جشنواره ملی مورد توجه قرار گرفته بود.

ابراهیم کاویانی پور با بیان اینکه شرکت پالایش نفت اصفهان قابلیت تولید بیش از ۳۰ نوع فرآورده نفتی را دارد، تصریح کرد: پالایشگاه در کنار تولید، خوراک شرکت های پالایش نفت جی، نفت سپاهان، پتروشیمی اصفهان، پتروشیمی اراک و صنایع شیمیایی ایران را تأمین می کند و همچنین محصولات خود را در دو بخش بورس انرژی و کالا به مشتریان مختلف ارائه می نماید. این شرکت همچنین در دوسال اخیر محصولات خود را به بیش از ۱۰ کشور صادر کرده است .

اصفهان- محسن راعی