به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی دانشگاه در پنچمین روز هفته پژوهش و فناوری که با نام پژوهش، فناوری، علوم انسانی و علوم پایه نامگذاری شده است ، بیست و یکمین گردهمایی مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین المللی تهران نیز برگزارشد. در این گردهمایی دستگاه‌های اجرایی برگزیده، همکاران صنعتی برگزیده بخش خصوصی و غیر دولتی در حوزه ارتباط با صنعت، دانشگاه‌های برگزیده در همکاری با جامعه و صنعت، دانشگاه‌های برگزیده در حوزه مهارت افزایی دانشجویان و طرح‌های برگزیده صنعتی و طرح‌های برگزیده دانشگاه‌ها در بهره برداری از مزیت‌های استانی معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم از دانشگاه صنعتی قم به عنوان انجام مستمر و منظم طرح پایش اشتغال دانش آموختگان و کسب رتبه دوم در مقطع کارشناسی و رتبه نهم کارشناسی ارشد در اشتغال فارع التحصیلان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در متن لوح تقدیر از جانب دکتر پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم آمده است: 

 

انتخاب دانشگاه صنعتی قم را به‌عنوان دانشگاه برگزیده در حوزه پایش اشتغال دانش‌آموختگان تبریک عرض می‌نمایم .از زحمات و تلاش‌های جناب‌عالی و تمامی مدیران و همکاران آن دانشگاه که در این موفقیت سهم داشتند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

بدون شک این تلاش‌ها موجبات رشد و شکوفایی کشور را به ‌ویژه در حوزه علم و فناوری و فراهم می‌سازند. از خداوند متعال برای آن مجموعه، تداوم توفیقات در عرصه‌های علم و فناوری و پیشرفت در همه امور را مسئلت می‌نمایم.