به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی قیداری، مدیر برنامه ریزی و فنآوری اطلاعات کمیته امداد استان قم با بیان اینکه تحقیق و پژوهش از اساسی ترین نیازهای سازمان های پیشرو برای ایجاد تحول و توسعه همه جانبه می باشد، گفت: کمیته امداد استان قم نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای کشف بسترهای جدید خدمت رسانی و تفسیر درست واقعیت ها، اقداماتی با تشکیل گروه های پژوهشی و کمیته علمی از طرح های مطالعاتی  پژوهش گران خلاق حمایت کرده است.

وی سطح مطلوب و به روز فعالیت های پژوهشی این نهاد در استان قم را خاطر نشان و اظهار کرد: در سال گذشته با هدف آسیب شناسی و اثر بخشی فعالیت های امداد در سطح ملی و استانی دو طرح ویژه از میان 62 طرح ارسالی انتخاب شد.

قیداری اضافه کرد: این دو طرح پس از 6 ماه کار مطالعاتی و میدانی توسط هفت نفر از نخبگان شاغل در امداد قم و یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه در قالب پروژه علمی و تحقیقاتی نوشته و برای دفتر مرکزی این نهاد ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه تمام طرحهای ارسالی زیر نظر اداره کل دفتر مطالعات و پژوهش کمیته امداد انجام  شده است تصریح کرد: دو طرح پژوهش ملی این استان با عناوین: "راهکارهای گسترش و جلب حمایت نخبگان جامعه در جهت محرومیت زدایی و توانمندسازی نیازمندان کمیته  امداد" و "اثربخشی بازپرداخت اقساط معوقه مددجویان طی سالهای 1399 و 1400 " مورد ارزیابی و تأیید قرار گرفت.

مدیر برنامه ریزی و فنآوری اطلاعات کمیته امداد استان قم ادامه داد: بمناسبت هفته پژوهش، اعضای تیم پژوهشی کمیته امداد امام خمینی استان قم، آقایان مسعودیان راد، قیداری، تلخابی و رضائی تبار و خانم ها رضازاده، سروش و قربان رعیت با دریافت لوح تقدیر از طرف رئیس مرکز برنامه ریزی و پژوهش این نهاد مورد تجلیل قرار گرفتند.