به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، دکتر محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با قدردانی از طراحان و افراد دست اندر کار رویداد بانوی کارآفرین گفت: از مساعدت ها، حمایت ها و هدایت های تمام افرادی که در زمینه اشتغال بانوان تلاش می کنند قدردانی می کنم.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) برترین بانوی کارآفرین عالم است، که در وضعیت بسیار سخت و پیچیدگی های سیاسی و اقتصادی آن روز رویداد بزرگ فدک را با کارگزاران و کارگران فراوان با تدبیر و توان خود مدیریت می کرد گفت: آنحضرت درس کارآفرینی را از مادر بزرگوار خود حضرت خدیجه (س)  آموختند که به عنوان نخستین بانوی کارآفرین در زمان خود بزرگترین یگان حمل و نقل منطقه را به عنوان یک کارآفرین قوی مدیریت می کرد.

وی با بیان اینکه همّت، تلاش، و توانایی علمی و فکری کارآفرینان موجب حرکت، جهش و پرواز آنها خواهد شد افزود: امروز باید شاخص توسعه، سطح سواد، تحصیلات و علوم دانشگاهی باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه دانشجویان و علوم دانش بنیان باید به کمک اشتغال های کشور بیایند تأکید کرد: دانشجویان باید مشاغل را با کمک نرم افزارها متحول کنند تا شاهد رشد و خلاقیت در این بخش باشیم.

مسعودیان راد، با بیان اینکه کارآفرینان ما کسانی نیستند که از روی بی نیازی وارد این عرصه شده باشند گفت: هنر کمیته امداد این است که از درون سختی ها و نا امیدی ها، زیبایی و امید می آفریند.

وی از کارآفرینان خواست تا با توکل به خدا، تحقیق لازم، ریسک منطقی و عاقلانه، تلاش و پشتکار فراوان با هر سد و مانعی در برابر هدف خود مقابله کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم، با اشاره به اینکه اختتامیه بانوی کارآفرین باید آغازی باشد بر حرکت جدید تحولی رویدادهای متعدد کارآفرینی تصریح کرد: همه دانشجویان و مزدوجین تحت حمایت کمیته امداد استان قم باید از مسیر مشاوره های اشتغال و کارآفرینی عبور کنند.

شایان ذکر است، در این رویداد از بین 40  ایده اولیه، 9 ایده به مرحله دوم داوری راه یافتند که سه طرح تولید کیف های پارچه ای از البسه مستعمل، پلتفرم picup کارخانه طراحی، تولید و عرضه پوشاک در فضای مجازی و پلتفرم و اپلیکیشن توزیع لباسهای معیوب و خارج از فصل به عنوان ایده های برتر کارآفرینی معرفی شدند و ضمن ارائه طرح های خود در اختتامیه، هدایایی نفیس دریافت کردند.

همچنین مجری طرح تولید چادر و محصولات حجاب نیز به عنوان شایسته تقدیر اعلام و هدیه دریافت کرد.