به گزارش اکونا پرس،

شهریار انصاری با اشاره به اجرای طرح «یلدانه» با شعار" یلدا برای همه"، اظهار کرد: به تبعیت از دستورات دین مبین اسلام و تاسی از سیره ائمه معصومین جوانان و داوطلبان بشر دوست هلال احمر در آستانه بلندترین شب سال به یاری خانواده‌های محروم  و  نیازمند  شتافتند و شادی هایشان را با آن‌ها تقسیم کردند.

انصاری با بیان اینکه بیش از یکهزار بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند همزمان با شب یلدا توزیع شد ، تصریح کرد: این بسته‌های شامل میوه و تنقلات، به همراه سبد های معیشتی بود.

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق شعار "یلدا برای همه" جوانان، داوطلبان و خیرین این جمعیت دست به دست هم دادند، افزود : با اجرای طرح یلدانه بیش از  1000 خانوار  نیازمند و محروم از بسته‌های حمایتی این طرح به ارزش تقریبی دو میلیارد و 500 میلیون ریال بهرمند شدند.

 رئیس هلال احمر شهرستان اصفهان به برگزاری جشنواره یلدانه بین اعضای این جمعیت اشاره کرد و گفت : در پایان این برنامه همه میوه‌ها ، کیک‌ها ، شیرینی و غذاهای تزیین شده که در مسابفه شرکت داده شده بودند، به حوزه داوطلبان هلال احمر  تحویل شد تا با توزیع آن بین نیازمندان گل لبخند را بر لبان آن‌ها بنشانند.

اصفهان- محسن راعی