به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این مراسم که در روز چهارشنبه اول دیماه برگزار گردید مهندس یوسف عرفانی نسب مدیرعامل این شرکت طی سخنانی ضمن تبریک هفته پژوهش بیان داشت :  توسعه علمی، صنعتی و فرهنگی هر کشور بدون پرداختن به امر پژوهش با موفقیت چندانی همراه نخواهد بود و در واقع پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد : صنعت آب و فاضلاب به عنوان یک مجموعه بزرگ که عهده دار خدمات به همه مردم کشور می باشد از این قائده مستثنی نیست و تا کنون بسیاری از موفقیت های این صنعت مدیون کار محققان و پژوهشگران می باشد.

مهندس عرفانی نسب با اشاره به کارنامه موفق کمیته تحقیقات شرکت آبفای استان مرکزی ، اظهار داشت : برای حل مشکلات و چالشهای پیش رو در آب و فاضلاب و افزایش کارایی این مجموعه بهترین راه افزایش تحقیقات و پژوهش ها می باشد و امیدوارم در آینده شاهد اتفاقات بهتر و مهم تری در این عرصه باشیم.

در ادامه این مراسم ، نتایج ارزیابی های صورت گرفته در بخشهای ارائه مقاله ، نظارت پروژه های تحقیقاتی ، اختراعات و ابداعات و همچنین عنوان" کسب افتخار"  معرفی گردید.

 بر همین اساس عباس جهانگیری به عنوان نفر برتر در بخش مقاله و نفر برتر در بخش بیشترین مشارکت در نظام پیشنهاد سال 99 معرفی شد.

همچنین علیرضا رودبارانی و علیرضا جوکار  به عنوان نفرات برتر در بخش نظارت پروژه های تحقیقاتی معرفی شدند و عنوان برتر در بخش اختراع  و بخش " کسب افتخار" به ترتیب به ابوالفضل نجفی و  حمیده جعفری  رسید.

پریسا محمدرحیمی هم  به عنوان برگزیده در بخش بیشترین مشارکت در نظام پیشنهاد سال 98 معرفی شد.

در این مراسم از  زحمات مجتبی مرادی نماینده صنعت در کمیته تحقیقات و محمد صادق رجایی نماینده دانشگاه در کمیته تحقیقات و همچنین از زحمات شراره حمزه لو بواسطه فعالیت های ارزشمند وی در دبیرخانه نظام پیشنهادها قدردانی شد.

گفتنی است در ارزیابی های صورت گرفته در بخش خلق ایده ، بیشترین مشارکت در نظام پیشنهادها مربوط به سال های 98 و 99  بوده است.