به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، دکتر کریمی در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت:در مقوله انتصابات عجولانه تصمیم نمی گیریم و همچنین در معارفه مدیران بارها گوشزد کرده ام همواره زیر زره بین نظارت هستند و روزانه ارزیابی می شوند و تمامی اقدامات در رصد ناظران و شخص بنده خواهد بود.

وی در ادامه افزود:حضور در بسیج یک افتخار است و فعالیت بنده در بسیج به سال های ۵۹ بر می گردد.امروز باید تفکر بسیجی  و فرهنگ غنی بسیج را مسیر روشن و گسترده جهانی بدانیم که حضرت امام خمینی(ره) این راه پر افتخار را به خوبی ترسیم کردند.

دکتر کریمی با بیان اینکه کار سازترین و موثرترین جریان فکری که می تواند ایران اسلامی و همچنین جهان اسلام و دنیا را نجات دهد تفکر بسیجی است، افزود:بسیج در همه دوران ها و کوران حوادث ثابت کرد با تعهد و تخصص و کارایی خود می تواند همواره راهگشا و اثر بخش باشد.

شهردار کلانشهر اراک گفت:باید توجه به سرمایه های اجتماعی را بیشتر از گذشته مدنظر داشت که این مهم اعتماد دو سویه بین مردم و مسئولین را ایجاد می کند لذا بسیج می تواند در این راه و سایر بخش ها پیشرو و پیشگام باشد.

وی بیان کرد:امروز مسئولیتی که در دست مدیران است یک امانت بوده و به مثابه تنگه احد خواهد بود، چرا که اگر امانتدار خوبی نباشیم محکوم به شکست و نفوذ دشمنان خواهد بود که همین به خودی خود زمینه بی اعتمادی مردم را فراهم می کند.

دکتر کریمی با اشاره به اینکه خبرگزاری بسیج  رویکرد مطالبه خواهی برای مسیر کار آمدی مسئولین را در نظر گرفته است، افزود: رسالت اصلی رسانه ها علاوه بر اطلاع  رسانی دقیق و صادقانه مطالبه گری به حق و به نفع منافع آحاد عموم جامعه است از اینرو خبرگزاری ببسیج به دور از تاثیر پذیری از جریان های سیاسی و گروه گرایی این رسالت را به خوبی دنبال می کند.

شهردار کلانشهر اراک تاکید کرد:ما باور داریم فرمانروایان مطلق در مدیریت شهری و شهرداری خود مردم هستند و در مقابل خدمتگزاری به مردم وظیفه اصلی و اساسی خادمان در شهرداری اراک می باشد که این رویکرد نه در جرف بلکه در میدان عمل و خدمت باید ثابت شود.وی گفت: خبرگزاری بسیج این مسیر و میدان خدمت به مردم را باید به به صورت واضح و شفاف ترسیم کند.

دکتر کریمی با بیان اینکه اساس ماموریت ها در مدیریت شهری باید جامع گرایانه باشد، یادآورشد: بخشی نگری آفت یک مدیریت به ویژه در حوزه شهری است چرا که ابعاد مختلف به ویژه زیرساخت ها باید به صورت عادلانه دیده شود که این موضوع مهم نیازمند یک پیوست قوی فرهنگی است.

شهردار کلانشهر اراک گفت:امروز با برخی از نارسایی ها و کاستی ها در شهرداری اراک مواجه هستیم که جبران این عقب ماندگی ها هزینه های فراوانی بر روی دست مدیریت شهری گذاشته است.وی بیان کرد: وضعیت اسفناک در خدمات موتوری شهرداری و یا ناوگان اتوبوسرانی ناشی از بی تدبیری ها و بی توجهی ها در سنوات گذشته بوده است که رسانه ها وظیفه دارند این حقایق تلخ را به اطلاع رساننی کنند.

دکتر کریمی با اشاره به اینکه وضعیت موجود را برآورد کرده ایم و می دانیم شهرداری اراک را با چه وضعی تحویل گرفته ایم افزود: با برنامه های طراحی شده و به کارگیری نیروهای متخصص و کارآمد به دنبال جبران عقب افتادگی و شکل گیری یک شهر در تراز و ایده آل هستیم.

شهردار کلانشهر اراک، یاد آور شد:علی رغم داشتن همه منابع و زیر ساخت های متعد تا زمانی که نیروی سالم و پاکدست نداشته باشیم و مدیرانی کارآمد و با کفایت به کار نگیریم عملا اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

وی عنوان کرد:در مقوله انتصابات عجولانه تصمیم نمی گیریم و همچنین در معارفه مدیران بارها گوشزد کرده ام همواره زیر زره بین نظارت هستند و روزانه ارزیابی می شوند و تمامی اقدامات در رصد ناظران و شخص بنده خواهد بود.

دکتر کریمی اظهار کرد: در بحث نیروهای حجمی جذب نیروی انسانی در بدنه شهرداری باید عادلانه باشد و ما با اراده قوی مقابل فامیل بازی و باندبازی در شهرداری اراک خواهم ایستاد. شهردار اراک خاطرنشان کرد:دست یاری به سوی رسانه ها و عموم مردم دراز می کنیم تا بتوانیم در اجرای خدمت رسانی به شهروندان موفق تر و شایسته تر اقدام نماییم.