به گزارش اکونا پرس،

دکتر امیرحسین نادری، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، در یادداشتی نوشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق آیه «صدقوا ما عاهدوا الله علیه» بود و ثمره خون به ناحق ریخته این شهید والامقام و هم‌رزمانشان، اتحاد گروه‌های سیاسی و مذهبی علیه تروریست‌ها و فرار ذلت‌بار استکبار از منطقه است.

متن کامل این یادداشت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دو سال از شهادت مظلومانه فرمانده حماسه آفرین سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد؛ فرمانده‌ای که مصداق آیه «صدقوا ما عاهدوا الله علیه» بود و تمام عمر خود را وقف حراست و پاسداری از اسلام و امنیت منطقه کرد و مکتب جدیدی در این مسیر بنیان نهاد.

دشمنان اسلام و ایران عزیز بدانند شهادت فی‌سبیل الله آرزوی مردان این میدان و موهبتی الهی برای جهادگران است و چنین اقدامات تروریستی جز اعتراف بر حقارت و ناتوانی‌شان‌ و مُهر تایید بر حقانیت سپاه اسلام نیست.

بدون تردید شهادت این مرد بزرگ مایه مباهات تمام ایرانیان و آزادگان جهان است و ثمره خون به ناحق ریخته این شهید والامقام و هم‌رزمانشان، یکپارچگی و اتحاد گروه‌های سیاسی و مذهبی علیه تروریست‌ها و فرار ذلت‌بار استکبار از منطقه است؛ امروز مکتب شهید سلیمانی مورد حمایت و استقبال ملت‌های حق‌جوست و همچنان سربازان اسلام در این مسیر « ینتظر و ما بدلوا تبدیلا».

اصفهان- محسن راعی