به گزارش اکونا پرس،

طی حکمی از سوی مجید اعظمی رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان، دکتر محسن قدیری مدیرعامل این شرکت شد. در حکم انتصاب ایشان  آمده است:

جناب آقای محسن قدیری

با استناد به مصوبه دویست و هفتاد و یکمین جلسه فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ هیئت مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان و به موجب این حکم، به عنوان مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان منصوب

می شوید. امید است با اتکا به یاری حق تعالی و تدبیر در امور محوله و بهره گیری از تجارب و هم اندیشی کارکنان ساعی شرکت، با محوریت موضوعات ذیل در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

• سرلوحه قراردادن ارزش های انسانی در کلیه فعالیت ها.

• اجرای مفاد اساسنامه و خط مشی های عمومی شرکت و نظارت مستمر بر عملکرد روشها و دستورالعمل های اداری، مالی، عملیاتی، فنی و مهندسی، الزامات بهداشت، ایمنی و محیط زیست و بازرسی فنی، انجام مناقصات و مزایده ها و ارائه پیشنهادات لازم جهت بهبود روش ها در هیئت مدیره.

• توجه و عنایت جدی بر مشارکت عامه کارکنان، شناسایی نیروهای توانمند، مسئولیت پذیر، مؤمن و برخوردار از وجدان کاری و استفاده بهینه از قابلیت های کارکنان در امور مختلف اجرایی و جذب و تقویت نیروی انسانی کارآمد و ارائه آموزش های لازم

• نظارت بر اعمال نظام مالی و گزارشگری شفاف و قابل اتکا به سازمان بورس اوراق بهادار و اطمینان از انجام امور حسابرسی بر کلیه عملیات و معاملات و مخارج در کلیه امور شرکت.

• نظارت بر تهیه و تنظیم و پیشنهاد بودجه، اعطا و یا اخذ وام و تسهیلات اعتباری، اجاره و استیجاره، خرید و تملیک، قراردادهای معاملات و مشارکت و طرح دعاوی ذیربط و ترازنامه و حساب سود و زیان به هیئت مدیره و مجامع عمومی و کنترل و نظارت بر فرآیندهای اجرایی آن.

• اطمینان از انجام کلیه امور تدارکات و سفارشات کالا براساس اصول بازرگانی و حفظ منافع شرکت و منطبق با ضوبط و استانداردها و تأمین و تضمین کیفیت کالا.

• نظارت و اطمینان در انطباق فعالیت¬های هر یک از پروژه ها با برنامه زمان بندی، هزینه، کیفیت، بازرسی فنی، ایمنی کارکنان و تجهیزات و بهداشت و حفاظت محیط زیست.

• پیش بینی، برنامه ریزی و اطمینان از تأمین امکانات و منابع انسانی مورد نیاز واحدهای عملیاتی و پروژه های در دست اجرا و گذراندن دوره های آموزشی براساس برنامه زمان بندی و استانداردهای ذیربط.

• توجه کامل به اصل مشتری مداری و اهتمام بر استفاده بهینه از امکانات بالقوه شرکت و تعامل سازنده با سایر شرکت های پالایشی و صنایع همجوار.

• ارزیابی و نظارت بر مطالعات اقتصادی و بازارهای مرتبط و اعمال مدیریت بازرگانی در شرکت و پیشنهاد طرح های تأمین منابع و توسعه امکانات زیربنایی به هیئت مدیره.

• همکاری در اجرای برنامه ها، دستور العمل ها، بخشنامه ها و مصوبات شرکت ملی پالایش و پخش در زمینه تعمیرات اساسی، حفظ سطح تولید، نقل و انتقال، صدور و فروش فرآورده های نفتی در چارچوب قانون بودجه و وظایف حاکمیتی.

در پایان، فرصت را غنیمت شمرده از خدمات ارزنده جناب آقای مهندس مرتضی ابراهیمی در مدت زمان تصدی سمت مدیرعاملی شرکت به خاطر تلاش مضاعف در جهت پیشبرد اهداف راهبردی و اجرای پروژه¬های مهم شرکت، قدردانی کرده و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت می نمایم.

 گفتنی است  محسن قدیری  سابقه مدیرعاملی پالایشگاه تهران را در کارنامه دارد، مدتی نیز سرپرستی طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی بود.