به گزارش اکونا پرس،

مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت پالایش نفت اصفهان راه کارهای تقویت همکاری های دوجانبه را بررسی کردند، در این نشست صمیمی دکتر محسن قدیری مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران از بانک های خوشنام کشور محسوب می شود، بر مراودات دوسویه تأکید کرد و گفت: تلاش مدیریت سازمان بر این موضوع بوده که با همکاری و استفاده از تسهیلات ارزان قیمت بانک قرض الحسنه مهر ایران در جهت بهبود معیشت زندگی همکاران حرکت کند و امید است تعاملات فی ما بین افزایش یابد.

مهدی صرامی معاون اقتصادی و بازرگانی شرکت پالایش نفت اصفهان نیز برکات همکاری بانک مهر قرض الحسنه مهر ایران با این شرکت را بسیار مشهود توصیف کرد.

همچنین جهانگیر زنگنه مدیرهماهنگی و توسعه سرمایه های انسانی شرکت پالایش نفت اصفهان تجمیع پیمانکاران، ارائه حقوق و همچنین وام به کارکنان را نتایج مطلوب همکاری دوطرف دانست.

دکتر سیف اللهی عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز طی سخنانی در این نشست صمیمی، ضمن معرفی و تشریح سبد محصولات و نقش این بانک در معیشت مردم بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با در اختیار داشتن کارکنانی متعهد و متخصص خود را به عنوان الگو در سیستم بانکی کشور مطرح کرده است و با ترویج سنت الهی قرض الحسنه سعی در توانمندسازی و رفع مایحتاج ضروری هموطنان نیازمند دارد.

وی افزود: ارائه تسهیلات قرض الحسنه، سهم بسزایی در بهبود معیشت اقشار نیازمند جامعه و اشتغالزایی کشور دارد و در این راستا بسیار خرسندیم عملکردمان، رضایت مدیریت و کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان را به همراه داشته است.

خاطر نشان می شود، در این نشست دکتر توکلی قائم مقام مدیرعامل، دکتر قاسمیان مشاور مدیرعامل و مدیر اداره کل روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشتند.

اصفهان- محسن راعی