به گزارش اکونا پرس،

با معرفی دکتر حیدر صفرپور از سوی استانداری فارس به وزارت ورزش و جوانان ، دکتر حمید سجادی ابلاغ وی را به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس صادر کرد.

دکتر حیدر صفرپور از مدیران جوان،متخصص ،کارآمد و دلسوز دو حوزه پزشکی و ورزشی است که سوابق درخشانی در حوزه مدیرتی دارد و خود از ورزشکاران با سابقه استان فارس است.

از جمله سوابق مدیرتی آن می توان به مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز،مدیرعامل مرکز نخبگان دانشگاه، مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی و سرپرستی هیات پزشکی ورزشی استان فارس اشاره کرد.

وی عضویت در شورای مشورتی ورزش وزارت بهداشت،دبیر شورای مشورتی تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی جنوب و منطقه 4 کشور، عضویت در شورای مشورتی ورزش استان فارس و عضویت در شورای سیاستگذاری ورزش دانشگاهی استان فارس را در کارنامه خود دارد.

از جمله افتخارات کسب شده توسط دکتر حیدر صفرپور به جوان برتر استان فارس،مدیر جوان برتر استان فارس ،کسب مقام قهرمانی در یازدهمین ،دوازدهمین ،سیزدهمین المپیادهای فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور، کسب مقام های قهرمانی ورزش کارکنان استان فارس و اولین المپیاد ورزشی کارکنان جانباز و معلولین وزارت بهداشت و سابقه حضور در دو دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان را در کارنامه اجرایی خود دارد.

وی همچنین دوره آموزشی پزشک تیم را در فدراسیون پزشکی ورزشی با همکاری وزارت ورزش و جوانان دیده است و راه اندازی اولین سامانه الکترونیک خدمات درمانی ورزشکاران استان فارس را به عنوان اولین سامانه کشوری در کارنامه درخشان خود دارد.

صفرپور راه اندازی اولین سامانه الکترونیک شناسنامه سلامت دانشجویی را در کارنامه خود دارد و مقالات بسیاری به کنگره های علمی و بین المللی در حوزه ورزش و سلامت ارائه کرده است.

حیدر صفرپور در سوابق درخشان خود در هیات پزشکی ورزشی استان فارس ایجاد تفاهم نامه با ایفمارک، برگزاری اولین دوره تخصصی 11+ در ورزش فوتبال و ابداع سفیران سلامت ورزشی را در کارنامه خود دارد.