به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی منطقه استان مرکزی، سعید جمشیدی مدیر منطقه گفت: با شروع فصل سرما از آغاز دی ماه تا پایان آن، مجموعا 47میلیون لیتر از انواع فراورده های نفتی شامل بنزین ونفتگاز با درجه کیفیت یورو 4، بنزین سوپر و نفت سفید در بین شهرهای استان وچهار ناحیه مرکزی ، ساوه ، خمین و دلیجان ارسال و توزیع شده است .

جمشیدی به تامین سوخت نیرو گاههای کشور از انبار نفت سردار شهید رحیم آنجفی نیز اشاره کرد و افزود: در طول یک ماهه گذشته بیش از 220میلیون لیتر فراورده مورد نیاز نیرو گاههای کشور ارسال شده است تا این منابع حیاتی و صنعتی بتوانند به تولید و توزیع برق ادامه دهند .

این مقام مسئول به امادگی ناوگان حمل و نقل فراورده های نفتی نیز اشاره کرد و گفت: در این منطقه سعی شده است با تشکیل جلسات هفتگی با مدیران عامل شرکتهای حمل و نقل شرایط سوخترسانی به طور مطلوب تداوم یابد و با یاری خداوند متعال در دی ماه 1400با شروع سرمای زیر 10درجه سانتیگراد نیز بیش ازپنج هزار و 477نفتکش برای تامین سوخت استان و ارسال سوخت نیرو گاهی وارد انبار نفت سردار شهید رحیم آنجفی شده اند .

وی به تامین سوخت دیگر استانها از انبار نفت شهید سردار انجفی نیز اشاره کرد و گفت: در ایام فوق بر اساس سهمیه تعیین شده پمپس از مدیریت ستادی، این منطقه در تامین سوخت سایر استانهای دیگر همچون قم ، لرستان ، همدان ، ایلام ، کرمانشاه ،تبریز واردبیل همت داشته است .

در پایان جمشیدی از تمامی تلاشگران عرصه سوخت تشکرو ابراز امیدواری کرد با تلاش مظائف و با رعایت اصول ایمنی و دستورالعملهای تامین وتوزیع سوخت بتوان فصل سرما را با موفقیت پشت سر گذاشت .