به گزارش اکونا پرس،

محمد تاجمیرریاحی مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه امروز(۲۷ دی‌ماه) در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار که با مشتریان فولاد مبارکه در عرصه تولید لوازم خانگی برگزار شد، اظهار کرد: هدف ما از برگزاری سلسله نشست‌های هم‌اندیشی با شرکای کسب و کار در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، بهبود تعاملات شرکت فولاد مبارکه با تمامی مشتریان در گروه‌های مختلف صنعتی و به خصوص صنعت لوازم خانگی کشور به منظور رونق تولید در این بخش مهم است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، مقرر گردید، برنامه‌های شرکت فولاد مبارکه برای مشتریان صنعت لوازم خانگی کشور ارائه و انتظارات آن‌ها نیز از شرکت فولاد مبارکه مورد بحث و بررسی قرار گیرد؛ برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در جهت تسهیل امور از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست است.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که دولت بر استراتژی افزایش تولید لوازم خانگی در کشور تأکید دارد، خاطرنشان کرد: در این نشست بسیاری از مسائل مشتریان فولاد مبارکه با تعامل و همکاری دوجانبه برطرف می ود.

وی اذعان داشت: ورق‌های رنگی مورد نیاز صنعت لوازم خانگی کشور اخیراً در سبد محصولات تولیدی شرکت فولاد مبارکه قرار گرفته و برگزاری این نشست و توجه به خواسته‌های صنعت‌گران این عرصه در تأمین بخشی از مواد اولیه صنعت لوازم خانگی کشور بسیار تأثیرگذار است؛ در حال حاضر عمده محصولات صنعت لوازم خانگی کشور ورق‌های روغنی، ورق‌های گالوانیزه و ورق‌های رنگی است و فولاد مبارکه در راستای تأمین این ورق‌های ویژه صنعت لوازم خانگی کشور نقش مهمی بر عهده دارد.

تاجمیرریاحی با بیان این که مشتریان صنعت لوازم خانگی کشور در بین مشتریان فولاد مبارکه جایگاه ویژه‌ای دارند، تصریح کرد: امیدوارم فولاد مبارکه به عنوان صنعت بالادستی کشور بتواند انتظارت صنعت لوازم خانگی را برآورده کند؛ فولاد مبارکه همواره به دنبال ایجاد ارتباطی نزدیک با مشتریان خود بوده و در تلاش است تا تعامل و همکاری با شرکای تجاری خود را بیش از پیش تقویت کند.

وی عنوان داشت: برخی از خطوط تولید فولاد مبارکه به صورت اختصاصی صرفاً برای تأمین نیاز مشتریان صنعت لوازم خانگی کشور راه‌اندازی شده و این شرکت با عرضه محصولات مورد نیاز فعالان این صنعت ثابت کرد که کشورمان به واردات لوازم خانگی بی‌نیاز است و صنعتگران می‌توانند نیاز مردم به لوازم خانگی را به خوبی تأمین کنند.

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه، ارتقای مستمر کیفیت محصولات و افزایش تولید در جهت خودکفایی کشور را از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت دانست و گفت: استمرار نشست‌های هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار به ویژه با مشتریان صنعت لوازم خانگی، می‌تواند نقش مؤثری در افزایش تولید لوازم خانگی کشور داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت تأمین محصولات مورد نیاز مشتریان صنعت لوازم خانگی برای فولاد مبارکه ادامه داد: اطلاع از آخرین وضعیت صنعت لوازم خانگی کشور و چشم‌انداز این صنعت برای فولاد مبارکه بسیار مهم است که خوشبختانه در این نشست توانمندی‌های فولاد مبارکه برای مشتریان صنعت لوازم خانگی بیش از پیش روشن شد و این شرکت نیز از نقطه‌نظرات مشتریان خود در صنعت لوازم خانگی بیشتر مطلع گردید.

اصفهان-محسن راعی