به گزارش اکونا پرس،

دکتر محسن قدیری مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان در این دیدار ضمن تبریک ایام شعبانیه و بزرگداشت روزهای پاسدار و جانباز با اشاره به سهم بالای بسیحیان و پاسداران در حفظ و نگهداشت آرمان های جمهوری اسلامی ایران، از زحمات شبانه روزی این عزیزان در بازه های زمانی مختلف تقدیر کرد و اظهار داشت: پاسداران انقلاب در هر موقعیت زمانی در کنار مردم و نظام بوده اند و نقشی پررنگ در یاری رسانی به مردم داشته اند.

دکتر محسن قدیری که خود جانباز دوران دفاع مقدس است، افزود: با افتخار خود را یک بسیجی می دانم و از خداوند به خاطر اینکه ما را در مسیر انقلاب و دفاع از جمهوری اسلامی قرار داد ه سپاسگزار هستم.
وی گفت: برادران بسیجی و سپاهی، دژ محکم ولایت محسوب می شوند زیرا تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده و می کنند، ما نیز به شرافت خود سوگند یاد می کنیم راه ایشان را با جدیت کامل ادامه دهیم. انشاا… دست به دست هم و یکپارچه در داخل و خارج پالایشگاه برای پیروزی در جنگ اقتصادی تلاش کنیم.
دکتر قدیری همچنین به فعالیت شرکت پالایش نفت اصفهان در جهت رفع وابستگی به غرب و سرافرازی کشور اشاره کرد و تصریح کرد: پالایشگاه اصفهان با تولید بالغ بر ۱۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۵ و ۲۲ میلیون لیتر گازوئیل یورو۵ از سال آینده که پروژه تصفیه گازوئیل راه اندازی می شود، در مسیر خودکفایی و بی نیازی از خارج حرکت می کند و با افتخار اعلام می کنیم در حال حاضر ۹۰ درصد قطعات مورد نیاز شرکت در داخل کشور تأمین می گردد.

اصفهان_محسن راعی