به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، در ششمین دوره جشنواره نوآوری برتر ایرانی در سال 1400 ، محصول جدیدARP-FAE163 تولیدی شرکت پتروشیمی شازند به عنوان نوآوری برتر ایران انتخاب شد.

در این دوره از جشنواره که به همت دانشگاه صنعتی شریف و با حضور جناب آقای دکتر خاندوزی وزیر محترم اقتصاد و دارایی و جمعی از مسئولین کشوری در محل سالن همایش های این دانشگاه برگزار شد، 28 نوآوری برتر ایران انتخاب و محصول جدید ARP-FAE163 تولیدی شرکت پتروشیمی شازند به عنوان یکی از برترین نوآوری های ایران انتخاب شد.

از اهداف اصلی جشنواره نوآوری های برتر ایرانی، شناسایی، انتخاب، ممیزی شاخص ها و احراز شرایط برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی است که این اقدام در چهار بخش: نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار؛ زمینه معرفی و تقدیر از دستاوردهای تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌ و کار را فراهم می کند و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل بهبود محصول نوآوری شده، ضمن ارائه باز خورد به شرکت های برتر، به نهادینه کردن و بلوغ فرآیندهای نوآوری و توسعه محصول جدید در شرکت‌های ایرانی کمک شایانی می نماید.

 لازم به ذکر است وزیر محترم اقتصاد و امور دارایی به اتفاق سایر مسئولین حاضر، از محل نمایشگاه جانبی این جشنواره بازدید و ضمن آشنایی با برترین نوآوری های ایران در سال جاری، بر لزوم توجه به نوآوری به عنوان یکی از اصول پیشرفت اقتصادی در کشور تاکید نمودند.

روابط عمومی و امور بین الملل، کسب این موفقیت ارزنده را به اعضای محترم هیات مدیره، مدیریت محترم عامل، پژوهشگران ساعی و تمامی همکاران تلاشگر شرکت پتروشیمی شازند تبریک و تهنیت عرض می نماید و امید است با همت جهادی و تکیه بر توانمندی های بومی، همچون گذشته شاهد کسب موفقیت های بیشتر در این شرکت معظم باشیم.