به گزارش اکونا پرس،

این کتاب ها در قالب پویش اهدای کتاب اهدای دانایی و به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف آشنا سازی کودکان و نوجوانان با روش های صحیح مصرف آب به کتابخانه های تحت پوشش اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان اهدا شده است.

«منظومه آبکی»، «دوست دارم پیشم بمونی»، «دوبی و نانی»، «چیک چیکو ۲» ، «چیک چیکو ۳ »، «چرا اینقدر تشنمه آخه!»، «آبان شهر» و «قهرمانان کوچک، محافظان آب» ۸ عنوان کتابی است که شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در دو سال اخیر با هدف آموزش مدیریت مصرف بهینه آب به کودکان و نوجوانان در قالب شعر کودکانه و داستان منشتر کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در آیین اهدای این کتاب ها به ۲۱۱ باب کتابخانه عمومی سطح استان با تقدیر از این اقدام فرهنگی ابراز امیدواری کرد با مطالعه این کتاب ها توسط کودکان و نوجوانان، فرهنگ بهینه مصرف آب در سراسر استان از همان دوران کودکی نهادینه شود.

امیر هلاکویی خاطرنشان کرد: نشست‌های ادبی و قصه گویی، برنامه های معرفی کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی از برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی با همکاری آبفای استان اصفهان در سال آینده است.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از سال ۱۳۹۸ تاکنون در مجموع ۲۰ عنوان کتاب آموزش مدیریت مصرف بهینه آب منتشر و بین علاقه مندان عرضه کرده است.

اصفهان_محسن راعی