به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، حجت اله مرادی گفت: اولویت مجموعه مدیریت شهری در سال جدید تقویت زیرساخت‌های عمرانی و اتمام و تکمیل پروژه‌های در حال اجرای سطح شهر است.

وی با اشاره به اولویت تکمیل پروژه‌های در حال اجرا در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اراک، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری بر اساس بودجه‌ای که برای سال ۱۴۰۱ تدوین شده است، اجرا خواهد شد، بنابراین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است و می‌توان گفت پروژه جدیدی در این شهر کلنگ‌زنی نخواهد شد.

وی افزود: به طور کلی بیش از ۹۰ درصد پروژه‌هایی که در سال جدید اجرایی می‌شود، طرح‌هایی هستند که در سال‌های گذشته روند اجرای آن‌ها آغاز شده است که از شاخص‌ترین آنها می‌توان به پروژه آفتاب، ساختمان مناطق دو و سه شهرداری، بلک باکس پارک شهر، مراکز عرضه میوه و تره‌بار و زورخانه مرکزی شهر اشاره کرد.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اراک تصریح کرد: به جز تقاطع‌های شهری که اجرای آنها زمان‌بر است و بر اساس زمان‌بندی قرارداد در سال‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، امیدواریم دیگر پروژه‌های عمرانی تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.