به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی وی در این رابطه به حفر 7 حلقه چاه و اجرای 17 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب  و ساخت 3 باب مخزن ذخیره آب اشاره نمود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زرندیه در ادامه اظهار داشت : به منظور تامین آب شرب شهرهای زاویه و پرندک ، چاه شماره دو  مجتمع بزرگ آبرسانی زاویه و پرندک حفر و تجهیز گردید و مشکل کمبود آب در این دو شهر بر طرف شد.

وی از حفر چاه شماره دو ، شهر مامونیه در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد : در روستاهای ملارد ، آزادگین ، ورامه ، امیر آباد ، الویر  و ازبیزان به منظور تامین و برطرف نمودن کمبود فشار آب در این مناطق ، چاه های جدید حفر گردید.

حمید رضا کاووسی با بیان اینکه دو چاه در روستاهای قاسم آباد سفلی و هبران در سال گذشته تجهیز و راه اندازی شد افزود : با لایروبی قنوات شهر رازقان ، روستای علیشار و مجتمع بیدلو توسط این امور، منابع آبی مناطق مذکور تقویت شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زرندیه گفت : در سال گذشته 3 باب مخزن ذخیره آب پیش ساخته در روستاهای شیر علی بیگلو ، یانقویی سفلی و مقدادیه از اعتبارات فاقد دهیاری ساخته و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی اقدامات مذکور را در کنار فعالیت های انجام شده در بخش نگهداری و بهره برداری از تاسیسات را ، از عوامل مهم در کاهش تنش آبی شهرستان زرندیه در سال گذشته عنوان کرد.