به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اتحادیه صنف خدمات فنی خودرو های سبک مرکز استان اصفهان، روح اله چلونگر اظهار کرد: به منظور شناسایی، ارزیابی و تقدیر از واحدهای صنفی که ضمن ارائه خدمات با کیفیت حقوق مصرف کنندگان را ارج می نهند، طرح کاسب خوش انصاف در این اتحادیه اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان برگزار می شود، گفت: در حال حاضر فراخوان دعوت از واحدهای صنفی متقاضی منتشر شده است و واحدهای صنفی در حال ثبت نام و ارائه مدارک خود به اتحادیه جهت ارزیابی هستند.
رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با اشاره به اینکه صنوف خدماتی ظرفیت بسیار مناسبی برای تحقق شعار سال جاری در زمینه اشتغالزایی دارند، خاطرنشان کرد: این برنامه به منظور بسترسازی برای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۱ اجرایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: حمایت از واحدهای صنفی خوش انصاف با مردم، در رشد و توسعه کار این واحدهای صنفی موثراست که در نهایت به افزایش اشتغال پایدار در این واحدها منجر خواهد شد.
چلونگر ادامه داد: واحدهای متقاضی شرکت در این طرح، باید تا پایان فروردین اطلاعات خود را به اتحادیه ارسال نمایند تا ارزیابی آنها صورت گرفته و در رقابت واحدهای صنفی خوش انصاف شرکت داده شوند.

اصفهان_محسن راعی