به گزارش اکونا پرس،

این منابع شامل ۵۸۱ جلد کتاب، ۱۲۶ نسخه مقاله الکترونیک، ۲۳ نسخه مجله الکترونیک،۱۷۰ کاتالوگ الکترونیک، ۳۱ نسخه مقالات الکترونیک سمینار و ۱۰۹ نسخه الکترونیک استاندارد به زبان های مختلف است که توسط کارکنان شرکت و شهروندان به کتابخانه شرکت اهدا شد .

آبفای استان اصفهان در دی ماه سال ۱۴۰۰ با اجرای طرح«اهدای کتاب – اهدای دانایی» از همکاران شاغل و بازنشسته و همچنین کلیه علاقه مندان دعوت کرد کتاب های مازاد و سالم خود را به کتابخانه این شرکت اهدا کنند تا ضمن به‌جای گذاشتن اثری ماندگار از خود، در گسترش دانش نیز سهمی داشته باشند.

این طرح با استقبال کارکنان و علاقه مندان فرهنگ کتابخوانی رو به رو شد و فقطدر مدت سه ماه تعداد ۱۰۴۰ منبع ارزنده در حوزه های مختلف علوم انسانی و ادبیات داستانی، علوم اجتماعی، فناوری، حسابداری، فنی- مهندسی و بازسازی شبکه فرسوده فاضلاب و … به کتابخانه اهداء شد.

شایان ذکر است کتاب های اهدایی توسط کارشناسان مورد بررسی اولیه قرار گرفته و از میان آن ها کتاب‌هایی که شرایط فیزیکی خوبی داشته و همسو با اهداف کتابخانه باشند، پذیرش شده و اطلاعات آن ها در آرشیو کتابخانه هوشمند شرکت بارگذاری شدند.

کتابخانه هوشمند آبفای استان اصفهان مستقر در خانه فرهنگ آب واقع در خیابان فردوسی شهر اصفهان، با بهره گیری از فن آوری های روز نرم افزاری و منطبق بر استانداردهای کتابداری و تحت وب در پورتال داخلی شرکت تعبیه شده است.

همچنین علاقه مندان به شرکت در پویش «اهدای کتاب- اهدای دانایی» می توانند کتاب های خود در زمینه های علمی، ادبی، تاریخی، فرهنگی و تخصصی در زمینه صنعت آب و فاضلاب را از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۲۰۴۰۱۴-۰۳۱ به کتابخانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اهدا کنند.

اصفهان_محسن راعی