به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی مهدی حسینی پور قائم مقام مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت:  به دلیل کمبود بارش ها و کاهش آبدهی منابع تولید آب و یا عدم کیفیت مناسب منابع آبی در برخی از روستاهای استان مرکزی ، شرکت آب و فاضلاب  به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکین اقدام به آبرسانی سیار در این مناطق نموده است.

وی افزود : سوختن پمپ ، اختلال در عملکرد تابلو برق ، سرقت تجهیزات آبرسانی  و..... از دیگر عواملی است  که منجر به  قطع آب در روستا ها می شود که در این موارد نیز شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی نیاز آبی مردم را تا رفع مشکل ، تامین می نماید.

حسینی پور تصریح کرد : به برخی از روستاها فقط یک سرویس تانکر سیار اعزام شده است  و به تعداد 72 روستا ، 5 و زیر 5 سرویس ارسال شده است و 28 روستا هم بالای 40 سرویس آبرسانی داشته اند.

قائم مقام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی عنوان کرد :  شهرستان اراک با 39 روستا ، شهرستان شازند با 37 روستا ، شهرستان خمین با 17 روستا و شهرستانهای تفرش و فراهان هر کدام با 15 روستا بیشترین ابرسانی سیار را به خود اختصاص داده اند و همچنین روزهای پایانی مرداد ماه سال گذشته بیشترین تعداد سرویس آبرسانی به روستاها را با تعداد 273 سرویس در 68 روستا بوده است.