به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، سمیعی پاسخگویی به مردم و مشترکین را از رئوس مهم عملکرد این مجموعه برشمرد وگفت: تعداد ملاقات مردمی درسال 1400 به تعداد68 دیدار بوده و بیشتر آنها متقاضی نصب انشعاب و شبکه گذاری می باشندکه در آینده ای نه چندان دور گازرسانی به مناطق درخواستی صورت خواهد پذیرفت.

وی در ادامه به اجرای طرح های روستایی، درخواست توسعه شبکه در بخشهای صنعتی، تجاری وخانگی درقالب درخواست های مردمی، اشاره کرد و گفت: توسعه گازرسانی یکی از اهداف مهم و ضروری این شرکت  بوده که به صورت فوری دردست انجام می باشد.

ایشان خاطرنشان کرد: تعداد مشترکین گاز طبیعی در این استان 596هزارو 396نفر می باشد وهم اکنون ضریب نفوذ گاز در بخش خانوار روستایی واجد شرایط98/98 درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان گفت: هدف از دیدار چهره به چهره با مردم، بررسی موضوعات مرتبط با گازرسانی درسطح شهرها وروستاها و اقدام فوری برای حل آنان در  چارچوب قانون در راستای مدیریت موثر، کارآمد و جهادی است.

لازم به ذکر است؛ مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در سال گذشته نیز علاوه بر برگزاری 68ملاقات مردمی درروزهای سه شنبه، دیدارهای چهره به چهره با مردم درسطح مساجد اراک و نشست های متعدد تخصصی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، دیدارهای عمومی با شهروندان در حاشیه سفر به نقاط مختلف استان و پاسخگویی از طریق سامانه تلفنی سامد دولت را انجام داده است که به حدود 200مورد می رسد.