به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی، همزمان با هفته ارتباطات و روز روابط عمومی ها، در مراسمی با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاونین و مدیران ستادی، مدیران مناطق مخابراتی، روئسای ادارات روابط عمومی و کارکنان این بخش در سراسر کشور، مناطق برتر مخابراتی ایران در بخش روابط عمومی ها معرفی شدند.

در ابتدای این نشست، بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گزارش مبسوطی را از عملکرد مجموعه روابط عمومی های مخابرات کشور را به اطلاع مهندس سلطانی رساند. 

وی همچنین در ارزیابی سال 1400 موفق ترین ادارات روابط عمومی سراسر کشور را معرفی کرد ودر این ارزیابی اداره روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی در جایگاه پنجم کشوری قرار گرفت.

در ادامه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز ضمن تقدیر از فعالیت های شبانه روزی کارکنان ادارات روابط عمومی سراسر کشور، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شرکت مخابرات ایران از ادارات روابط عمومی سراسر کشور خواست تا با ارائه گزارشات تفصیلی از دغدغه های این شرکت، در میان کارکنان مخابرات کشور همدلی ایجاد کنند. 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ابراز امیدواری کرد که این شرکت با عبور از مشکلات و موانع پیش رو به سمت پیشرفت و توسعه حرکت خواهد کرد