به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این مراسم که در اردیبهشت ماه سال جاری در روستای باغشاهی برگزار شد ،  مهندس سعید طاعتی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب ساوه طی سخنانی اظهار داشت : اهم اقدامات پیش بینی شده در این طرح شامل ایجاد تاسیسات آب اعم از تجهیز و حفر چاه ، احداث ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره آب در دو مجتمع آبرسانی "سردار سلیمانی" و "سرداران" ساوه می باشد.

وی افزود : اعتبار این طرح در مجتمع آبرسانی سردار سلیمانی  (کوهپایه) مشتمل بر آبرسانی به شش روستا با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ششصد میلیون تومان و در مجتمع سرداران مشتمل بر آبرسانی به ۲۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان و مجموعا بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان می باشد.

طاعتی در توضیح اقدامات برنامه ریزی شده در این طرح بیان داشت : احداث مخازن ذخیره در روستاهای چرمک ، شرفلو ، ملک آباد ، و حقانیه و همچنین احداث یک باب مخزن تقلیل فشار در مسیر خط انتقال سیلیجرد انجام خواهد شد.

وی ادامه داد : احداث خط انتقال آب باغشاهی و سیلیجرد ، بازسازی و بهسازی چشمه سیلیجرد و اجرای خط انتقال روستای یل آباد به الوسجرد به طول ۵۶۰۰ متر از دیگر اقدامات در این طرح می باشد.