به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( استان مرکزی)، حمید انعامی اظهارداشت: ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با مراجعه کنندگان درگره گشایی بسیاری از مشکلات و درخواست های مردمی است که با بازدید از بخش های مختلف این اداره کل وتشکیل جلسات کمیته سلامت نظام اداری، این مهم در حال انجام است.

وی اضافه کرد: چهارشنبه های هرهفته جلسات ملاقات مردمی مدیرکل با حضور معاونان به طور منظم برگزار و متقاضیان می توانند با تعیین وقت قبلی و ارائه در خواست های خود به این مجموعه مراجعه کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی تاکید کرد: این اداره کل به واسطه گستردگی خدمات به مردم، در بخش های مختلف همه روزه شاهد حضور شمار بالای مردم و مراجعه کنندگان می باشد و تکریم ارباب رجوع در بخش های مختلف دراولویت اقدامات قراردارد. 

وی اظهار داشت:  از ابتدای امسال تا کنون نیز جلسات ملاقات مردمی در اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی هرهفته برگزار و به درخواست بیش از۳۰ نفر از شهروندان رسیدگی و دستورهای لازم برای پیگیری صادر شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی حضور درسامد مجموعه استانداری و پاسخگویی تلفنی به درخواست های مردمی را از دیگر اقدامات ارتباط حضوری ومستقیم مدیران با شهروندان عنوان کرد.

گفتنی است علاوه برحضورمدیرکل راه وشهرسازی استان در سامانه سامد و ملاقاتهای رودررو با مردم، همشهریان گرامی می توانند هرهفته باشماره تلفن اعلامی درساعت های اعلام شده درکانال اطلاع رسانی این اداره کل به آدرس rahshahrsazii@ به طور مستقیم با مدیرکل راه وشهر سازی استان گفتگو ومشکلات خود را بیان کنند.

 

لازم به ذکر است همشهریان گرامی می توانند با شماره تلفن های مستقیم ۳۳۱۳۴۵۶۲-۳۳۱۳۴۵۶۳- ۳۳۱۳۰۱۷۱-۳۳۱۳۰۱۷۲  و شماره تلفن ۳۳۴۴۰ به همراه داخلی مورد نظر با این اداره کل تماس حاصل نمایند.