به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، دکتر کریمی در دیدار و نشست با ساکنین ناحیه سنجان در ادامه سلسله نشست های اهالی محله با مدیران شهری و با محوریت مساجد، جهت بررسی مطالبات و مشکلات ایشان گفت: در آستانه سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر قرار داریم. نام خرداد برای مردم همیشه یک آغاز و نماد یک حرکت بوده، از پانزده خرداد ۱۳۴۲ تا سوم خرداد ۱۳۶۰. لذا در آستانه این ماه پرحرکت، پرخروش و بسیار تاثیرگذار، با توجه به شرایط کشور باید در جامعه امید ایجاد کرد، اعتماد و رضایت مردم را جلب نمود و با خدمت رسانی مطلوب، در حقیقت هم حق مردم را ادا نمود و هم دشمنان را ناامید و مایوس کرد و این راهبرد و رویکرد، سرلوحه کاری تمامی خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه از انجام هر حرکتی که موجب امیدواری دشمن و بی اعتمادی مردم می شود باید اجتناب کرد، افزود: ما در مجموعه بزرگ شهرداری پاسخگوی نیازها و مطالبات شهروندان در حوزه مدیریت شهری هستیم. در خصوص مشکلات فاضلاب سنجان، اداره آب و فاضلاب پیگیر این موضوع هستند و شهرداری نیز کمک خواهد کرد تا پروژه فاضلاب سنجان هرچه سریعتر تمام شود.

شهردار اراک گفت: در حوزه وصل نمودن آب سنجان به سد کمال صالح نیز، پیگیری های لازم توسط دستگاه مربوطه در حال انجام می باشد و در خصوص مسائل ورود کامیون و تریلی ها به شهرک های مورد نظر که یک تخلف است و پایانه مورد نظر جهت توقف این ماشین آلات ایجاد شده و رانندگان موظف هستند تا ماشین های سنگین خود را در این پایانه مستقر نمایند، لذا این مشکل نیز از طریق کمیسیون نظارت شورای شهر به عنوان یک مطالبه مردمی به دستگاه مورد نظر اعلام خواهد شد، تا موضوع هر چه سریعتر حل شود.

دکتر کریمی تاکید کرد: مدیران باید پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم باشند و همچنین به مسئولیت خود پایبند و و دغدغه های مردم را احصاء و برای رفع آنها، شبانه روزی تلاش کنند.وی همچنین از پیگیری ها و مکاتبات لازم برای رفع مشکل پارک کلاله خبر داد و گفت:پس از به تملک درآمدن زمین پارک کلاله، اقدامات لازم جهت تجهیز هرچه بهتر این پارک به ملزومات تفریحی و گردشگری جهت استفاده شهروندان انجام خواهد شد.