به گزارش اکونا پرس،

آئین قرعه‌کشی جوایز جشنواره‌ی مشتریان خوش‌حساب همراه اول در استان مرکزی با حضور ابوالقاسم فراهانی مدیر دفتر مخابرات منطقه مرکزی، خیراله محمودی جانشین مدیر تجاری مخابرات منطقه‌ مرکزی ورئوسای ادارات روابط عمومی،امورمشتریان تلفن همراه ،بازرسی و حراست مخابرات منطقه مرکزی و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این جلسه خیراله محمودی جانشین مدیر تجاری مخابرات منطقه گفت: ماموریت  همراه اول تحقق رؤیای دیجیتال می‌باشد و بحث اقتصاد دیجیتال، زیرساخت‌های دیجیتال و انقلاب دیجیتال روز  جامعه جهانی است که کشورهای دنیا بر روی این پلتفرم درحال کار و بسترسازی می‌باشند.

جانشین مدیر تجاری مخابرات منطقه‌ی مرکزی افزود: همراه اول هم در این راستا شبکه‌‌ خودش را به این سمت هدایت می‌کند و در این‌ راستا تعهدهای مختلفی درجهت افزایش مشتریان و شناسایی کسب‌وکارهای مختلف را ایجاد کرده، ازجمله کمپین‌هایی که دردست‌ اقدام است، کمپین جذب در خصوص افزایش مشتریان فعال دائمی و اعتباری است، بحث تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی در راستای حمایت از مشتریان ارتباطات سیار.

محمودی در ادامه بیان کرد: این وفاداری را همراه اول سعی دارد به‌صورت یک وفاداری دائم تبدیل کند و پیشنهادهای مختلفی را در این جهت مطرح می‌کند: ۳۰ درصد مکالمات مشترکین دارای تخفیف خواهد بود و جهت خوشامدگویی به این مشترکین در ابتدا ۳۰ گیگ اینترنت رایگان داده می‌شود که می‌توانند در ۳۰ روز استفاده کنند و همچنین کمپین یو سیم، تبدیل سیم‌کارت‌های قدیمی می‌باشد که با توجه به تغییراتی که در بستر ارتباطات سیار اتفاق‌ افتاده و با توجه به اینکه ارتباطات به صورت 4G اتفاق می‌افتد لازم است تمام این تغییرات در تمام سیم‌کارتهای قدیمی موجود انجام شود و تمام مشتریان به مشتریان دیجیتال‌محور بپیوندند.

وی در پایان افزود: همراه اول اهمیت ویژه‌ای به مشتریان از نظر مجموعه‌ی عملکردی، دفاتر پیشخوان و مشتریان می‌دهد و بسیار امیدوار هستیم این خدمات و ارتباطات روزبه‌روز بیشتر شود. در کمپین  مشتریان خوش‌حساب به مشتریان با پرداختی به موقع و زودتر از موعددر قرعه‌کشی جوایزی تعلق می‌گیرد‌.

در ادامه این جلسه، نجیمه اسدپور جانشین رئیس اداره امور مشتریان همراه اول مخابرات منطقه مرکزی گفت: مشترکین خوش‌حساب که در این قرعه‌کشی شرکت داده شده‌اند به دو دسته تقسیم می‌شوند، مشترکین خوش‌حساب و دیگری مشترکینی که بدهی خود را تسویه نمودند‌.

مسئول امور مشتریان همراه اول مخابرات منطقه مرکزی افزود: مشترکین خوش‌حساب به ۳ دسته تقسیم شدند، مشترکینی که کارکرد دوره‌ی آنها کمتر از ۵۰ تومان بود و در طی ۶ ماه گذشته از یکم تا پانزدهم ماه کارکرد خود را تسویه کردند و قبض خود را پرداخت نمودند که به قید قرعه ۱۰ نفر آنها مودم و سیم‌کارت دیتا داده می‌شود که تعداد آنها ۴۶۹۳۴ مشترک می‌باشد. گروه بعدی کسانی که کارکردشان بالاتر از ۵۰ هزار تومان و زیر ۲۰۰ هزار تومان است تعدادشان ۵۸۲۴ مشترک است و به قید قرعه ۱۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی به آنها تعلق می‌گیرد و مشترکانی که مبلغ دوره‌ی آنها بالاتر از  ۲۰۰ هزار تومان بود که ۵ جایزه‌ی ۳ میلیون تومان به آنها تعلق می‌گیرد که تعداد آنها ۴۴ نفر بوده است یعنی کسانی بودند که در ۶ ماه گذشته قبض بالای ۲۰۰ هزار تومانی خود را بین یکم تا پانزدهم ماه تسویه نموده و تعداد آنها ۴۴ نفر بوده است.

وی در ادامه گفت: گروه بعدی هم کسانی بودند که بدهی خود را در ۶ ماه پیش تسویه نمودند و بدهی آنها زیر ۵۰ هزار تومان بود که تعدادشان ۱۷۰۸ نفر  که به پنج نفر آن‌ها مودم و سیم‌کارت دیتا داده می‌شود، مشترکانی که مبلغ بدهی آنها بالاتر از ۵۰ هزار تومان و کمتر از ۲۰۰ هزار تومان بودکه تعداد آنها ۲۵۶۲ نفر می‌باشد که ۲۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی تعلق می‌گیرد و در آخر مشترکینی هستند که مبلغ بدهی آنها بالای ۲۰۰ هزار تومان بود که ۱۰ جایزه یک‌ میلیون‌تومانی به آنها تعلق می‌گیرد.

در پایان این مراسم قرعه‌کشی و برگزیدگان خوش حساب خوش شانس مشخص شدند.