به گزارش اکونا پرس،

ایرج مظفر با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰۰ قرارداد از پروژه‌های فعال در سامانه آمار و عمران وجود دارد، تاکید کرد: تمام اطلاعات و قراردادهای پروژه حلقه حفاظتی به‌عنوان پروژه شاخص عمرانی شهر نیز در این سامانه بارگذاری شده است.

وی افزود: از سال ۹۷ تاکنون حدود ۲۱ قرارداد با مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه منعقد شده که بخش‌هایی از آن به اتمام رسیده و بخشی هم نیازمند آزادسازی است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه مباحث مربوط به پروژه حلقه حفاظتی همه روزه رصد می­شود، تأکید کرد: علاوه بر این، هر ۱۵ روز یک‌بار در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی موارد مربوط به این پروژه با حضور شهردار اصفهان نیز مورد بررسی قرار می­گیرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه حلقه حفاظتی شهر در مجموع ۸۹ کیلومتر طول دارد، اضافه کرد:‌ مبدأ حلقه حفاظتی شهر، پروژه بزرگ سردار سلیمانی واقع در منطقه ۱۵ است و در حال حاضر از کیلومتر چهارم تا نهم آن به اتمام رسیده و آسفالت شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: از کیلومتر دو و نیم تا چهارم نیز با پیشرفت ۲۵ درصد در حال انجام است که بخش عمده‌ای از آزادسازی‌های آن به اتمام رسیده و از کیلومتر ۰٫۶ تا ۲٫۵ این پروژه هم تا نیمه اول سال آینده تکمیل می‌شود.

مظفر با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در شهر مورد تأکید جدی مدیریت شهری اصفهان است، خاطرنشان کرد: در صدد هستیم با ایجاد ساختار و زیرساخت مناسب، دارایی‌های شهر را افزایش دهیم.

وی ضمن قدردانی از شهروندانی که شهرداری را در اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ عمرانی همراهی می‌کنند، تأکید کرد: اجرای این پروژه‌ها، شهر را در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‌دهد.

اصفهان_محسن راعی