به گزارش اکونا پرس،

مرتضی شبانی مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت ها، با اعلام این خبرافزود: ارزیابی عملکرد شرکت ها در دو مقطع شش ماهه و سالانه در ابعاد مختلف شامل: ارزیابی اجرای سیاست های ابلاغی، تحقق اهداف و استراتژی های ،دستاوردهای مالی،پیشرفت طرح های توسعه وسطح تعاملات با شرکت مادر انجام می‌گیرد.

حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در جلسه افتتاحیه بر این نکته تاکید نمود شرکت ورق خودرو درحوزه استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی در راستای ارتقای سطح کیفی وکمی محصولات تولیدی تمرکز داشته و این امر نشان از رویکرد مثبت برای نیل به اهداف بلند مدت در این سازمان دارد.

وی هدف اصلی این شرکت را رضایت مشتریان و تأمین حداکثری نیاز خودروسازان و بی نیازی کشور از واردات محصولات گالوانیزه مورد نیاز خودروسازان و کسب جایگاهی ویژه در بازارهای بین المللی عنوان‌ نمود و افزود:هم اکنون تأمین کنندگان صنایع خودروسازی در همه عرصه ها به لحاظ کیفیت ملزم به رعایت الزامات خاص مشتری و جدید ترین استانداردهای مدیریت کیفیت هستند و به همین دلیل تیم مدیریتی شرکت ورق خودرو باحساسیتی ویژه رعایت واجرای استانداردهای مربوطه را سرلوحه کار خود قرارداده است.

درجلسه اختتامیه مرتضی شبانی مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکت‌های فولاد مبارکه ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری، بستر ایجاد شده و نیز برنامه ریزی های مدون جهت تحقق تعالی سازمانی دراین مجموعه را قابل تقدیر دانست.

گفتنی است شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری یکی از شرکت های پیشرو در گروه شرکت های زیر مجموعه شرکت فولاد مبارکه و تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه در صنعت خودروسازی کشور می باشد.

اصفهان_محسن راعی