به گزارش اکونا پرس،

دستور جلسه مجمع شامل انتخاب مدیران و بازرسان انجمن،تصویب تراز و صورت های مالی سال ۱۴۰۰ ،تعیین روزنامه کثیرالانتشار و تعیین حق عضویت انجمن بود .

همچنین جلسه مجمع عمومی فوق العاده نیز در همین تاریخ با دستور اصلاح ماده ۳ اساسنامه انجمن، اصلاح تبصره ۱ ماده ۲۲ اساسنامه انجمن و اصلاح ماده ۱۴ آن با حضور اعضا برگزار شد.

این جلسات با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، دهقان خدابنده مسئول سازمان های مردم نهاد استانداری اصفهان و جمعی از پیشگامان ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

مهندس رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ضمن قدردانی از تشکیل انجمن پیشگامان ذوب آهن و ضرورت استفاده از دانش و تجربه پیشکسوتان گفت : این مجموعه بزرگ صنعتی آماده است از دانش و تجربه پیشگامان شرکت در بخش های گوناگون استفاده نماید.

وی افزود : پیشکسوتان ذوب آهن تجربیات و توانمندی های منحصر به فردی دارند که در راستای گسترش کمی و کیفی صنعت فولاد کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار کارآمد است .

مدیرعامل ذوب آهن اظهار داشت : این شرکت ، تولید محصولات صنعتی و با ارزش افزوده بالا را در اولویت قرار داده و برنامه امسال ما تولید حداقل ۴۰۰ هزارتن از این محصولات است و برنامه ریزی لازم برای افزایش تولید این محصولات صورت گرفته است .

 

 

مهندس آذربایجانی نائب رئیس هیات مدیره این انجمن گفت : پیشگامان ذوب آهن اصفهان در شکل گیری صنعت فولاد کشور نقش اصلی را ایفا کردند و این انجمن شرایطی را فراهم می کند تا تجربیات ارزشمند آنها برای صنعت کشور حفظ شود .

وی افزود : این انجمن غیر انتفاعی است و بودجه ای ندارد و پیشگامان تلاش می کنند از طریق حضور در پروژه های مختلف ، هزینه های آن را تامین کنند.

مهندس حسین آذربایجانی با ذکر اسامی پیشگامانی که اخیراً به رحمت ایزدی پیوستند ، از آنها به نیکی یاد کرد و  گفت : از مسئولین ذوب آهن اصفهان به جهت حمایت از این انجمن قدردانی می کنم  و امیدوارم بهره گیری بیشتری از تجربیات پیشگامان صورت گیرد .

مهندس حسین فخاری عضو هیات مدیره و مدیر اجرایی انجمن نیز به روند شکل گیری این انجمن اشاره کرد و در خصوص عملکرد آن گفت : تشکیل جلسات مستمر هیات مدیره ، عضوگیری وثبت اطلاعات مدیران وکارشناسان ارشد بازنشسته و پیشگام ذوب آهن به صورت بانک اطلاعاتی ، تهیه آیین نامه های مربوطه ، ایجاد چهار کمیته تخصصی ، ارتباط مستمر با مدیران ارشد ذوب آهن و ارائه چند پیشنهاد در خصوص حل مشکلات موجود این شرکت ، ارتباط با سایر صنایع فولادی ، امضای تفاهم نامه با شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان وابسته به شهرک علمی تحقیقاتی وهمکاری با کانون بازنشستگان ذوب آهن و فولاد کشور از جمله فعالیت های این انجمن می باشد .

دهقان خدابنده مسئول سازمان های مردم نهاد استانداری اصفهان نیز در خصوص انجمن پیشگامان ذوب آهن گفت : ذوب آهن اصفهان به لحاظ برخورداری از پیشکسوتان صنعت فولاد ، سرآمد صنایع کشور است و آنها در بخش های مختلف صنعت کشور منشا خدمات بسیاری هستند. لذا تشکیل این انجمن می تواند موجب بهره گیری بهتر از تجارب ارزشمند این پیشگامان باشد .

در این مجمع ، حسین آذربایجانی ، محمدرضا فرقدانی ، آتش انتظامی ، سیروس موتمن و حمید قانونی به عنوان اعضای هیات مدیره ، حسین فخاری و محمدرضا خسروی راد  به عنوان اعضاء علل البدل هیات مدیره  ، عبدالله صالحی فروز به عنوان بازرس اصلی وحسن اصلانی به عنوان بازرس علی البدل انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان معرفی شدند.

 

اصفهان_محسن راعی