به گزارش اکونا پرس،

به  نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مهدی فدوی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با اشاره به اینکه نیروهای خدمات شهری تا برگشت وضعیت عادی در آماده باش کامل قرار دارند، اظهار کرد: عصر پنجشنبه ششم مرداد ماه بلافاصله بعد از آغاز بارش باران، ۵۵۰ نفر از کارگران و پاکبانان زحمت کش سازمان مدیریت پسماند برای رفع آب گرفتگی ها وارد عمل شدند که نهایتا با تلاش بی وقفه، موفق به بازگشایی معابر در کمترین زمان ممکن بودند. 

فدوی ادامه داد: درحال حاضر تمام نیروها و تجهیزات سازمان مدیریت پسماند شامل ۵۵۰ نفر پاکبان و بیست و پنج دستگاه نیسان، خاور و کامیون در آماده باش کامل قرار دارند و این امر تا برگشت وضعیت عادی طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت. 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با اشاره به اقدامات این سازمان بعد از بارش های دو روز گذشته گفت: رفع آب گرفتگی ها، پاکسازی معابر از ضایعات آب آورده و شاخ و برگ درختان از جمله اقداماتی بود که پرسنل این سازمان بدون اتلاف وقت سریعا مورد پیگیری قرار دادند تا جایی که در ساعات ابتدایی روز جمعه بیش از هفتاد سرویس جمع آوری شده از موارد مذکور مورد بارگیری قرار گرفت. 

فدوی در پایان خاطر نشان کرد: پس از آن که آبگرفتگی معابر سطح شهر رفع شد و ضایعات و شاخ و برگ درختان جمع آوری گردید، شستشوی بلوارها و خیابان های سطح شهر مجددا مورد اجرا قرار گرفت تا گل و لای‌‌ حاصل از آبگرفتگی ها برطرف شد. البته شهروندان محترم در صورت لزوم می‌توانند برای حضور نیروهای پاکبان با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل کنند تا خدمتگزاری لازم انجام شود.

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی