به گزارش اکونا پرس،

محمود محمودی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت گفت :43پروژه برق‌رسانی در شهرستان اراک،8 پروژه در آشتیان،34 پروژه در تفرش، 10 پروژه در خمین،12پروژه در خنداب، 25 پروژه در دلیجان،4  پروژه در زرندیه، 11پروژه در ساوه، 2پروژه در شازند، 7 پروژه در فراهان، 11پروژه درغرق آباد، 3پروژه در محلات و12پروژه در کمیجان، در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان فعالیت ها و اقدامات انجام شده به همت دولتمردان دانست و بیان کرد: مردم باید با فعالیت ها و اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم آشنا شوند.

 محمودی هدف از افتتاح این طرح‌ها را افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی دانست.

 وی اصلاح شبکه های روستایی در قالب طرح بهارستان ،اصلاح فیدرهای خروجی پست فوق توزیع اراک 6و 8، احداث خروجی پست 63کیلوولت دودهک دلیجان و شهیدوالا نژاد و اصلاح و احداث شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط به طول 650کیلومتردر نقاط مختلف استان را از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دولت دانست.

محمودی طرح جهادی نصب و اصلاح 18هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر،نصب،اصلاح و بهینه سازی  365دستگاه پست هوایی، نصب وجابجایی 4700پایه در نقاط مختلف استان را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت برشمرد.

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی