به گزارش اکونا پرس،

 این واحد تولیدی دارو با سرمایه گذاری با اعتباری بیش از ۵۰ میلیون یورو و با خطوطی پیشرفته و تمام اتوماتیک از ابتدای تولید تا بسته بندی نهایی و بر اساس ضوابط Eu GMP و ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر با تولید انواع دارو و مکمل های دارویی و نیز به عنوان نخستین تولیدکننده اسپری های تنفسی پودر استنشاقی در ایران به بهره برداری رسید.

 این واحد داروسازی  جز بهترینها در خاورمیانه و حتی اروپا بوده که با انتقال تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید دارو  تحت لیسانس و مکمل های دارویی با کیفیتی رقابتی با اروپا و آمریکا در کشور میباشد .

بهره برداری از شرکت فناوران ارتباطات و اطلاعات نیتا در منطقه ویژه از دیگر طرحهای صنعتی در شهرستان ساوه با حضور دکتر مخلص الائمه بود .

این شرکت با سرمایه گذاری بیش از سه میلیون دلار و اشتغال ۶۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی کاوه در حال تولید و تجهیزات الکترونیکی و تلفن همراه می باشد .

بازدید و آغاز به کار کلانتری ۱۳ علوی واقع در شهرک علوی ساوه، دیدار با خانواده معظم شهید محمدمعین نعمتی و افتتاح شرکت تولید کننده مواد اولیه ظروف یکبار مصرف و بسته‌بندی در شهر صنعتی نوبران با ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از دیگر برنامه های سفر استاندار مرکزی به شهرستان ساوه بود .

استاندار مرکزی با حضور در گلزار شهدای شهرصنعتی کاوه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند .

ساوه- خبرنگار - حوا احمر