به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، علیرضا بیاتیان در خصوص اقدامات عمرانی حوزه ورزش و رفع کمبودهای اراک در این زمینه، اظهار کرد: عملیات عمرانی ساخت دو زمین چمن در مناطق کوی سجادیه و کوی شهرک ابوالفضل در مرحله تسطیح زمین و بتن‌ریزی است و پس از آن فنس‌کشی و نصب چمن مصنوعی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه از نظر حجم عملیاتی حدود ۵۰ درصد از این پروژه‌ها انجام شده است، اما از نظر ارزش ریالی پروژه، بیشتر هزینه‌ها صرف خرید چمن مصنوعی می‌شود، افزود: در این راستا تاکنون ۲۰ درصد اعتبار هزینه شده است و ۸۰ درصد باقی مانده برای خرید چمن‌های مصنوعی هزینه می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک با اشاره به کمبودهای حوزه ورزش در این کلان‌شهر و تلاش برای رفع آن، خاطرنشان کرد: در شهرک هجرت دو زمین والیبال و بسکتبال در حال احداث است که حدود ۹۰ درصد آن اجرایی شده است، علاوه‌بر آن تصمیم داریم در ۳۰ پارک شهر نیز وسایل ورزشی و بازی کودکان را بازسازی و نوسازی کنیم.

وی تصریح کرد: در نظر داریم تا پایان سال تعداد زیادی زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال و بسکتبال در سطح شهر احداث کنیم، همچنین یک زمین مخصوص رشته ورزشی شطرنج در شهر اراک در نظر گرفته شده است تا شهروندان و ورزشکاران این رشته بتوانند در محیطی آرام به شطرنج بپردازند.

بیاتیان گفت: در تلاش هستیم با انجام اقدامات مناسب به اهداف مورد نظر دست یابیم و رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی