به گزارش اکونا پرس،

محسن رنجبر در حاشیه بازدید از انجام عملیات آزمایش دوره‌ای و بازآماد (اورهال) فنی تله‌سی‌یژ ناژوان، اظهار کرد: با توجه به آن که رویکرد مدیریت شهری در دوره جدید به سمت توسعه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری متمرکز است، بنابراین در مسیر دستیابی به این چشم‌انداز اقدامات لازم و ضروری در جذب سرمایه‌گذار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از جمله اقدامات ضروری در این مسیر بررسی مداوم تجهیزات از پیش فعال حوزه تفریحی و گردشگری است که این روزها شاهد انجام عملیات آزمایش دوره‌ای و بازآماد (اورهال) فنی تله‌سی‌یژ ناژوان هستیم، افزود: در این اقدام فنی شاهد تلاش کارکنان شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان در تله‌سی‌یژ ناژوان هستیم که به منظور انجام عملیات بافت کابل تله‌سی‌یژ ناژوان هماهنگی‌های لازم برای حضور شرکت معتبر بین‌المللی انجام شده است.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه این شرکت بین‌المللی به منظور انجام و اصلاح بافت کابل خط تله‌سی‌یژ ناژوان با شرکت توسعه سیاحتی سپاهان همکاری می‌کند، افزود: ارتقای ایمنی و جوان‌سازی کابل خط تله‌سی‌یژ ناژوان که بخش مهمی از موارد استاندارد محسوب می‌شود، از جمله مهم‌ترین تأثیر انجام عملیات بافت کابل این خط است و از نظر من این اقدام به صورت بسیار دقیق و در زمان مناسب در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تا پیش از سال جدید سلسله اقدامات لازم و ضروری برای بازگشایی و بهره‌برداری از خط تله‌سی‌یژ ناژوان توسط گروه جدید مدیریتی و تمام عوامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان انجام شد که پس از آن از سوی مردم و گردشگران مورد بهره‌برداری قرار گرفت؛ اکنون نیز آن بخش از اقدامات نهایی استانداردسازی که اطمینان خاطر بیشتری را در کیفیت ایمنی به همراه خواهد داشت در حال انجام است.

رنجبر با اشاره به استفاده بهینه مردم و گردشگران از تله‌سی‌یژ ناژوان پس از انجام اقدامات ایمنی لازم، خاطرنشان کرد: هر شرکتی بعضی منابع ویژه همچون منابع مالی، موقعیت خاص اجرای پروژه و دارایی‌های فیزیکی دارد که در این میان منابع انسانی متخصص مهم‌ترین عاملی است که یک شرکت می‌تواند داشته باشد و این تخصص شامل تمام بخش‌ها می‌شود، لذا باید توجه داشت که در حال حاضر حرفه‌ای‌گری اتفاقی است که در تمام بخش‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به وقوع پیوسته است و شاهد آن هستیم.

وی پیرامون ظرفیت‌ها و تجربیات تخصصی موجود در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان به منظور انتقال به شهرها و دیگر کشورها، گفت: در این شرکت اقدامات تخصصی مختلف همچون مستندسازی، انجام امور اداری و انجام اقدامات فنی به صورت حرفه‌ای و ماهرانه دنبال می‌شود.

شرایط توسعه علوم در زمینه ابرسازه‌های تله‌کابین و تله‌سی‌یژ فراهم است

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر شاهد هیئت مدیره متخصص در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان هستیم که تصمیمات خود را بر پایه منطق، دوراندیشی و تخصص اتخاذ می‌کند، از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت این شرکت می‌توان به حضور مدیرعاملی پرانرژی و متخصص که در پیشبرد اهداف این مجموعه از مشاوران و متخصصان دارای کیفیت استفاده می‌کند، اشاره کرد.

وی پیرامون سطح کیفیت نیروهای فنی این شرکت اظهار کرد: فعالان عرصه مباحث فنی تله‌سی‌یژ و تله‌کابین و افراد دارای علم و سابقه در این حوزه نسبت به مهارت و نمونه بودن نیروهای فنی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اذعان دارند.

رنجبر با بیان اینکه به واسطه تخصص ویژه نیروهای فنی این شرکت، شرایط توسعه علوم در زمینه ابرسازه‌های تله‌کابین و تله‌سی‌یژ به سایر شهرها و حتی کشورها فراهم است، ادامه داد: شهرداری اصفهان آمادگی دارد ضمن سرمایه‌گذاری در بخش‌های دیدنی دیگر شهرها، در حوزه زیرساخت‌های این ابرسازه‌ها نیز همکاری لازم را به عمل آورد.

وی اضافه کرد: با همتی که در کارکنان شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان وجود دارد، ضروری است تا بخش مدیریت رهبری‌کننده سیستم باشد، زیرا یک مجموعه انسانی هنگامی می‌تواند به توسعه خود یاری رساند که تمام افراد آن مجموعه بخواهند.

 

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان افزود: بحث خواستن را به خوبی در شرکت توسعه سپاهان و در میان کارکنان آن می‌توان حس کرد، چراکه هماهنگی و انسجام ویژه‌ای را در میان آنها برای پیشبرد امور و اهداف عالی این شرکت فعال در حوزه تفریح و گردشگری شاهد هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با افزایش روز به روز هماهنگی‌ها، درجات بالاتری از شعار «باهم بهتریم» و «باهم می‌توانیم» در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به وقوع پیوندند.

اصفهان_محسن راعی