به گزارش اکونا پرس،

در جریان این بازدید مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو ضمن معرفی و تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود شرکت، رویکرد مدیریت این مجموعه را فراهم‌سازی زیربناها و آماده‌سازی بستر برای حرکت به سمت افزایش تولیدات با عالی‌ترین درجه کیفیت اعلام کرد.

حمید شجاعی خاطرنشان کرد: شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری با بهره‌گیری از تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا می‌کوشد محصولات گالوانیزه استحکام بالا با گرید ویژه موردنیاز برای تولید تمامی قطعات بدنه خودرو را تولید و در اختیار صنعت خودروسازی کشور قرار دهد تا ضمن خودکفایی، از خروج میزان زیادی ارز از کشور جلوگیری کند.

وی افزود: در تلاشیم برنامه توسعه و پروژه‌های خود را مطابق با نیازهای صنعت خودروسازی کشور طراحی و به پیش ببریم.

به گفته مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری این شرکت با بهینه‌سازی خط تولید خود و کسب توانایی تولید ورق گالوانیزه با گریدهای ویژه برای تولید بدنه نمایان خودرو، توانسته است در زمینه خودکفایی صنعت خودروسازی کشور به‌خوبی ایفای نقش کند؛ به‌نحوی‌که خودروسازان بزرگ دیگری همچون گروه صنعتی ایران‌خودرو و سایپا عمده محصولات گالوانیزه موردنیاز خود را از طریق شرکت ورق‌خودرو تأمین می‌کنند.

در ادامه، بابک دباغ، مدیر خرید شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان‌خودرو، ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ورق‌خودرو، هدف از این بازدید را آشنایی با توانایی‌های شرکت ورق‌خودرو در زمینه تأمین نیازهای شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان‌خودرو در حوزه محصولات گالوانیزه برشمرد.

وی روند بازرسی‌های فنی و کنترل کیفی محصولات شرکت ورق‌خودرو و کیفیت ماشین‌آلات این شرکت را مثبت ارزیابی و اضافه کرد: شرکت طراحی و مهندسی قطعات کرمان‌خودرو برای افزایش سطح کیفی تولیدات خود مصمم است از محصولات گالوانیزه تولیدی در شرکت ورق‌خودرو استفاده کند.

اصفهان_محسن راعی