به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ،  آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با حضور خشایی معاون  برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، آل یاسین  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی، و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار و مهندس حشمت الله عباسی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استا مرکزی  معرفی گردید.

 مهندس خشایی معاون  برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  در این آیین ضمن تقدیر از زحمات مهندس عرفانی نسب اظهار داشت : وزارت نیرو در استان مرکزی خدماتی ارزشمند در حوزه اب و فاضلاب انجام داده که از برکات این طرحها مردم شریف این استان بهره مند هستند و قطعا کارهای اجرایی زیادی باقی مانده است که طی برنامه ریزی های صورت گرفته انجام خواهد شد .

معاون  برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به جمعیت در حدود یک و نیم میلیون نفر در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: استان مرکزی با وجود جمعیت بالا در حوزه آب شرب شهری با ۹۹.99 درصد و در حوزه آب روستایی نیز با  91.3 درصد از استانهای دارای رده بالا کشور درخصوص بهره مندی آب شرب قرار گرفته است که با توجه به برنامه های در دست اقدام این شرکت و با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و آبرسانی به 67 روستا در طرح جهاد آب رسانی یقیناً در آینده نزدیک جمعیت تحت پوشش آب شرب روستایی این استان نیز ارتقا خواهد یافت .

وی افزود: همچنین پروژه های متعددی در شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در دست اقدام است که با مدیریت مهندس عباسی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت و همکاری و همدلی همکاران در این شرکت این پروژه ها به پایان خواهد رسید و  مشترکین این استان از این خدمات بهره مند خواهند شد.

معاون  برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر 70 درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش خدمات بهداشتی فاضلاب قرا دارند اظهار داشت: خوشبختانه سه پروژه  مهم در بخش فاضلاب در استان مرکزی در شهر ها ی اراک ،خمین و شازند در دست اجرا می باشد که با پیگیری های صورت گرفته در اینده ای نزدیک این پروژه ها نیز به نتیجه مطلوب  خواهند رسید.

خشایی در ادامه  اظهار امیدواری کرد که شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بتواند از استانهای پیشگام در بخش  واگذاری پساب فاضلاب به صنایع و همچنین سرمایه گذاری در این حوزه قرار داشته باشد.

معاون  برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای مهندس عرفانی نسب عنوان کرد: از تجربیات و توانایی ایشان به عنوان مشاور مدیر عامل و مجری طرح های آب شیرین کن در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بهره خواهیم برد ،و امیدواریم مهندس عباسی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از پتانسیل های موجود شرکت در راستای اجرای برنامه های صنعت آب و فاضلاب استفاده نموده و در این راستا به موفقیت های چشمگیری دست یابند.

سید مجتبی آل یاسین معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار مرکزی  در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهندس عرفانی نسب و آرزوی موفقیت برای مهندس عباسی به تلاش های مجموعه وزارت نیرو اشاره نمود و اظهار داشت : در سالی که گذشت خصوصا در تابستان اخیر در حوزه آب و برق زحمات زیادی را مجموعه وزارت نیرو متحمل شدند که با تدابیر دولت انقلابی سال خوبی را با کمترین تنش ، پشت سر گذاشتیم .

وی گفت : این زحمات نمایانگر زحمات و تدابیر ارزشمند مدیران لایق و کارکنان خدوم در این وزارت خانه می باشد.

مهندس یوسف عرفانی نسب طی سخنانی  بالاترین سرمایه را در شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، نیروی انسانی دانست و  بیان داشت : علی رغم وجود مشکلات مختلف در مسیر ارائه خدمات ، خصوصا مشکلات اعتباری ، همکاران ما ، بسیاری از کمبودها را با تلاش و کوشش های خود جبران نمودند که منجر به بهبود کمی و کیفی خدمات شد به طوری که در سال گذشته ۶۷ روستا را دائما با تانکر های سیار آبرسانی می کردیم و هم اکنون  این رقم به ۳۲ روستا رسیده است.

وی  از صمیمت و همدلی و همراهی کارکنان ، طی سالها حضور خود در شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی قدردانی نمود.

مهندس حشمت الله عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه از زحمات و تلاش های پیشکسوتان صنعت آب و فاضلاب استان قدردانی نمودند و از آنها به نیکی یاد کردند.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری بی وقفه توام با صداقت ، درستکاری ، رعایت نظم و انضباط ، اخلاق مداری و مردم داری و همراه با بهبود مستمر ، به همراه مجموعه کارکنان خدوم شرکت آب و فاضلاب ، فصل جدیدی از خدمتگذاری به مردم را تجربه نماید.

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی