به گزارش اکونا پرس،

مدیر عامل آبفای استان اصفهان نیروی انسانی را سرمایه اصلی هر شرکت دانست و عنوان کرد: رویکرد آبفای استان به حداقل رساندن چالش های این حوزه است و بدین منظور برگزاری جلسات هم اندیشی با مشاوران و اساتید دانشگاه اصفهان در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

حسین اکبریان افزود: آبفای استان اصفهان به عنوان یک شرکت پیشرو قصد دارد از طریق به کارگیری الگوهای پیشرفته توسعه نیروی انسانی، یادگیری سازمانی و ارتقا قابلیت های کارکنان، خدمات بهتری به ذینفعان خود ارائه دهد.

وی اعلام کرد: با توجه به رویکرد دانش محور شرکت، از پروپوزال ها، کارهای کارشناسی و علمی با همکاری اساتید دانشگاه استقبال می شود.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان با تاکید بر لزوم احترام و ارزش گذاشتن به نیروی انسانی افزود: افزایش بهره وری شرکت در گرو برقراری ارتباط سازمانی مناسب و ایجاد فرهنگ سازمانی والا است و در صورت تحقق این امر مهم، تعهد سازمانی به وجود می آید.

در این جلسه همچنین مجتبی قبادیان، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان اصفهان، گزارشی از پروژه های مشترک انجام شده شرکت با حوزه دانشگاهی و به ویژه دانشگاه اصفهان ارائه کرد و بر ضرورت استفاده از کارهای تحقیقاتی در حوزه منابع انسانی تاکید نمود.

اصفهان_محسن راعی