به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی مهندس لطفی ، مدیر مخابرات منطقه مرکزی طی پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج، مدرسه عشق ،ایثار و یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است، نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده و شجره طیبه ، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

بسیج در کنار مردم و همراه مردم در هنگامه های سخت چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز در عرصه ای دیگر و این بار در میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

بسیج یعنی متن مردم، مردمی که در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و در تمامی عرصه‌های علمی، فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.

پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی ، امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی ، کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل ، زلزله و اهتمام جدی در برقراری امنیت بی بدیل و شایسته تقدیر است.

اینجانب  هفته بسیج را به همه بسیجیان و خصوصا بسیجیان و مردم شریف استان وکارکنان معززمخابرات منطقه مرکزی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را  تحت منویات فرماندهی معظم کل قوا برای همگان مسئلت می نمایم .

علیرضا لطفی

مدیر مخابرات منطقه مرکزی

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی