به گزارش اکونا پرس،

به  نقل از روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی محمدرضا سمیعی مدیرعامل و رییس شورای اقامه این شرکت در این جلسه ضمن خیرمقدم وتبریک هفته بسیج به تشریح عملکرد وفعالیت های شورای اقامه نماز پرداخت وگفت: با مطالعه قرآن کریم به این نکته پی می بریم که رسالت پیامبران الهی به خاطر نماز است و نقش مهمی درتمامی ادیان الهی داشته است.

سمیعی در ادامه گفت: درسیره حضرت امام علی (ع)، نماز در تمام طول زندگی پربرکت ایشان دراول وقت اقامه شد و درجنگ صفین حضرت منتظر رسیدن وقت نماز بودند و فرمود جنگ ما جهت نماز است و در سیره حضرت امام حسین(ع) نیزکه در ظهر عاشورا نماز اول وقت را به جای آوردند و نماز باید در زندگی روزمره همه ما عجین شده و نقش داشته باشد و می تواند سرمنشاء خیر و رفع گرفتاری های مردم باشد. 

در ادامه حجت الاسلام رودبارانی به راه های ارتقاء بعدکیفی اقامه نماز و دانش افزایی و بسترسازی جهت جذب کارکنان به اقامه نماز پرداخت وسپس حجت الاسلام بادران به نمایندگی ائمه جماعات شرکت به تشریح توسعه فرهنگ نماز دربین کارکنان و عملکرد برپایی نماز وفعالیت های این حوزه پرداخت.

درپایان حجت الاسلام حائری زاده ضمن تقدیر و تشکر از فعالین این حوزه،گفت: اصلاح بسیاری از امور درجامعه احیاء و برپایی نماز است و برپایی نمازجماعت ضمن اینکه نماد همبستگی اجتماعی است دارای اجر اخروی نیز می باشد.

 

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی