به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، محمدرضا سمیعی افزود: هدف از تمامی این اطلاع رسانی ها، بازدیدهای حضوری و مکاتبات در سطح ادارات استان، جلب توجه عمومی به ضرورت رعایت دمای 18 درجه (دمای رفاه) و بهره مندی تمامی هموطنان از گرمایش مورد نیاز گاز طبیعی در روزهای سرد زمستانی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: همزمان با برودت هوای استان و افزایش مصرف گاز طبیعی، به منظور جلوگیری از هدررفت گاز و بهره مندی بدون وقفه تمامی مصرف کنندگان در سراسر استان، نحوه مصرف گاز در ادارات و سازمان های دولتی پایش می شود.

از ابتدای آذرماه سال جاری بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم به ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی این اماکن پرداخته و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه (دمای ۱۸ درجه سانتیگراد)، از سرویس خارج نکردن سیستم های گرمایشی خارج از وقت اداری و تعطیلات، عدم استاندارد سازی موتورخانه ها، در مرحله اول اخطار کتبی و در مراحل بعدی اقدام قانونی در جهت قطع گاز انجام خواهند داد.

سمیعی ادامه داد: ادارات و سازمان ها ملزم به رعایت کردن دمای رفاه و بهینه کردن سیستم های گرمایشی خود هستند و بایستی نسبت به روشن کردن سیستم گرمایش یک ساعت قبل از شروع به کار اداره و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری اقدام کنند.

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی