به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی مهندس حشمت اله عباسی مدیرعامل این شرکت در این مراسم اظهار داشت : دو پروژه آبرسانی در شهرستان محلات در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید که یک مورد آن احداث مخزن ذخیره سازی آب در کوی رسالت شهر محلات می باشد .

وی افزود : این مخزن ذخیره با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به حجم 300 متر مکعب احداث گردید و به وسیله اجرای 700 متر خط انتقال به شبکه توزیع آب محلات وصل گردید.

مهندس عباسی افزود : پیش از این، آب منطقه کوی رسالت شهرستان محلات به طور مستقیم از چاه تامین می شد که در زمان قطع برق ، این منطقه با مشکل کاهش آب مواجه می گردید که با احداث این مخزن ، مشکل کاهش فشار و یا قطع آب این منطقه در صورت قطع احتمالی برق رفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی همچنین از کمک خیرین محترم شهرستان به خصوص آقای آذرنوش که در تامین هزینه ساخت این مخزن و سایر پروژه ها همکاری نمودند ، قدردانی کرد.   

مهندس عباسی ادامه داد : دومین پروژه آبرسانی در شهرستان محلات که به بهره برداری میرسد پروژه آبرسانی به روستای یکه چاه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال می باشد.

وی در خصوص عملیات اجرایی صورت گرفته در این پروژه ، بیان داشت  : حفر یک حلقه چاه دستی با ظرفیت آبدهی 2 لیتر بر ثانیه و اجرای خط انتقال آب به طول  500 متر در این پروژه انجام شده است و با این اقدام ، آب مورد نیاز 215 نفر از ساکنین روستای یکه چاه تامین شد.

 

 

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی