به گزارش اکونا پرس،

حجت الاسلام علی فراهانی در نشست هم اندیشی ائمه جماعات و دبیران فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی بابیان مطلب افزود: وظیفه ماست که به عنوان یک انسان آگاه ، عامل و مبلغ باشیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های موثر و کاربردی این شورا، به بیان اهمیت امور فرهنگی در جامعه اشاره کرد وافزود: جامعه ی امروز  بیش از هر زمانی محتاج فعالیت های هدفمند فرهنگی است.

حجت الاسلام فراهانی بیان کرد: اقدامات فرهنگی می تواند سمت و سوی حرکت هر جامعه ای را تعیین کند و جامعه ایی با فرهنگ غنی، حرکتش نیز متعالی و رو به رشد خواهد بود.

 وی گفت: برای نیل به اهداف فرهنگی همسو با ارزشهای دینی و اخلاقی، باید زمینه‌های اجرای آن را با برنامه های متنوع ایجاد کرد که این مهم در صنعت آب و برق مجدانه پیگیری و اجرا می شود.

در ادامه این هم اندیشی، ائمه جماعات و دبیران شورای فرهنگی شرکت های آب و برق استان نقطه نظرات، مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند.

در پایان این نشست از ائمه جماعات و سمانه معینی فر از شرکت توزیع برق استان  مرکزی که موفق به کسب رتبه اول کشوری در رشته قرائت تحقیق در چهاردهمین دوره مسابقات  قرآنی وزارت نیرو شده بود تقدیر شد.

 

 

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی